top of page

Megadeth - Hidden Treasures

פינה בקטנה...


ב- 18 ליולי 1995 "Megadeth" הוציאה לאור את ה- EP הראשון שלה "Hidden Treasures".


כפי ששמו מרמז, ה-EP הזה באמת מכיל "אוצרות נסתרים". זהו אלבום אוסף הכולל שירים שהלהקה הקליטה עבור פרויקטים שונים, כולל פסקולים של סרטים ואלבומי מחווה. ארבע רצועות מה-EP שוחררו כסינגלים, ושלושה קיבלו מועמדויות לפרס הגראמי עבור הופעת המטאל הטובה ביותר.


השיר "No More Mr. Nice Guy" - הינו קאבר של Alice Cooper שהוקלט לפסקול הסרט "Shocker" מ-1989 וסימן את הופעת הבכורה של המתופף Nick Menza בהקלטות עם הלהקה. "Go to Hell" נלקח מפסקול הסרט "Bill & Ted's Bogus Journey" שיצא ב-1991 והוא כולל את אותה תפילה ששימשה את "מטאליקה" בשיר "Enter Sandman" ("Now I Lay Me Down to Sleep..."). השיר "Angry Again" לקוח מתוך הפסקול המצוין לסרט "Last Action Hero" משנת 1993, הוא קיבל מועמדות לגראמי, וכך גם "99 Ways to Die" הלקוח מפסקול "The Beavis and Butt-head Experience" מאותה שנה. "Breakpoint" לקוחה מפסקול "Super Mario Bros." משנת 1993. "Diadems" הופיע בפסקול "Demon Knight" משנת 1995, והקאבר ל-"Paranoid" של "Black Sabbath" נתרם על-ידי הלהקה לאלבום המחווה "Nativity in Black", שיצא בשנת 1994. חותם את המיני אלבום קאבר נוסף לשיר "Problems" במקור של "Sex Pistols", שהיה בי-סייד של הסינגל "A Tout le Monde" שיצא ב-1995.


בעוד שה- EP זכה לביקורות בינוניות מהמבקרים, חלקם עדיין הביע שבחים על שירים ספציפיים כמו "99 Ways to Die" ו- "Angry Again".


בנוגע למכירות, "Hidden Treasures" נכנס הישר למקום ה-90 במצעד הבילבורד 200 ומכר 13,000 עותקים בשבוע הראשון שלו. עד דצמבר 2005, הוא נמכר ב-286,000 עותקים בארצות הברית. הוא זכה להצלחה מתונה במצעד האלבומים בבריטניה אך לא זכה לפופולריות משמעותית.


ה-EP שוחרר בתחילה באירופה כדיסק בונוס למהדורה מיוחדת של "Youthanasia", אך מאוחר יותר הפך זמין כדיסק עצמאי ביפן ובארה"ב.


להאזנה: Spotify, Apple music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page