top of page

The Smashing Pumpkins - Cyr

אלבומה ה- 11 של "The Smashing Pumpkins" שוחרר ב- 27 לנובמבר 2020 ונקרא "Cyr".


זה אלבומה הכפול הראשון של הלהקה מאז "Mellon Collie and the Infinite Sadness" ששוחרר בשנת 1995, והוא כולל 20 שירים אשר סוננו מתוך 35 סקיצות שבילי קורגן שלח למתופף Jimmy Chamberlin עוד בשנת 2019 על-מנת שיעבוד על סאונד התופים שלהם.


בתחילת 2020 ציין Billy Corgan שיש לו 23 שירים חדשים עליהם הלהקה עובדת, אשר כנראה יחולקו לשני אלבומים שונים. בהמשך המספר הזה הצטמצם לכדי 20 שירים שבילי קורגן הבטיח שיישמעו שונים ואחרים, הבטיח וגם קיים!

למרות שיש לנו כאן עסק עם 3/4 מחברי ההרכב המקורי, האזנה לשירים שבאלבום מגלה ש- Billy Corgan, James Iha ו- Jimmy Chamberlin אכן לקחו את זה הפעם לכיוון אחר לגמרי...


הגיטרות המנסרות הוחלפו בסינתייזרים וביטים אלקטרוניים והתופים הרועמים הצטמקו לצליל עמום ויבש שצ'מברלין ציין שהושפע מלהקות הרוק המתקדם של שנות ה-70, האומנם?


מעניין לציין שהאלבום שופע בצליל המסונתז למרות שעל הנייר ללהקה יש היום שני גיטריסטים. ג'יימס איהה ששב ללהקה בשנת 2018 והגיטריסט Jeff Schroeder שהחליף אותו בשנת 2007 ונותר כחבר בהרכב.


מי שנטל הפעם את מלאכת ההפקה מריק רובין האגדי הוא Billy Corgan אשר ציין שאילץ את עצמו לעבוד מחוץ לאזור הנוחות שלו. Billy Corgan גם הוסיף ואמר שהוא חשב על להקות כמו "Siouxsie and the Banshees", "Sisters of Mercy" ו- "Joy Division" בעת ההפקה ועל האופן בו הם עשו שימוש בטכנולוגיה מודרנית להשגת הסאונד שלהם.


ועכשיו תורכם לשפוט: Spotify


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page