top of page

חדשות השבוע במוזיקה 07.08.22

מקבץ חדשות המוזיקה לשבוע שמתחיל ב- 7.8.22.


 

להקת המטאל הישראלית "Prey For Nothing" חתמה בלייבל הבינלאומי ",WORMHOLE DEATH" מאיטליה.

הלהקה שחררה עד היום ארבעה אלבומים כשהאחרון "Kivshan" יצא בשנה שעברה. האלבום יצא בארץ בלבד ועכשיו לאחר החתימה הוא יופץ ע"י חברת התקליטים החדשה באירופה, יפן וארצות הברית.


 

מיני איחוד אגדי של חברי Black Sabbath !!

השבוע במהלך טקס משחקי ה- "Commonwealth" שנערכו בעיר הולדתם "Birmingham" עלו לבמה Ozzy Osbourne ו- Tony Iommi ויחד עם Adam Wakeman (הפעם על הבס) והמתופף Tommy Clufetos הם ביצעו שני שירים מלהקתם "Black Sabbath", הראשון "Paranoid" והשני "Iron Man".


 

הסערה סביב סדרת הטלוויזיה "Stranger Things" מסרבת להירגע... והפעם "תרבות הביטול" של מעריצים צעירים של הסדרה נגד "Metallica", שכזכור קיבלה דחיפה בפופולריות שלה בחודש שעבר כשהשיר "Master Of Puppets" הופיע בסצינת השיא של העונה הרביעית של הסדרה. משתמשת הטיק-טוק Serena Trueblood, משפיענית ועורכת הסדרה "Is Your Fav Problematic" בפלטפורמה החברתית שחררה סרטון ובו היא מאשימה אותם באנטישמיות, גזענות ועוד, ראו בקישור פה.


 

מה דעתכם על מופע הצדעה לסידרה המטורפת "South Park"? עכשיו תוסיפו לזה איחוד של Geddy Lee ו- Alex Lifeson על במה אחת, בפעם הראשונה מאז מותו של המתופף Neil Peart. אז השבוע זה קרה, אפילו פעמיים באמפיתיאטרון "רד רוקס" מחוץ לדנבר לכבוד יום השנה ה-25 לתוכנית "South Park". היוצרים טריי פרקר ומאט סטון הפגישו את "Primus" ו- "Ween" לשני לילות סולד-אאוט של קומדיה וטירוף, פרוע, מוזר ומרגש. כזכור, בשנת 1997, פארקר וסטון ביקשו מ "Primus" להקליט את שיר הנושא האייקוני של התוכנית. במופע ביצע Les Claypool מ"פרימוס" את שיר הנושא כשהוא לובש את אותו מעיל פסים אדומים כמו באנימציה שלו באינטרו של התוכנית המיתולוגית. שני חברי "Rush" ניגנו את השיר "Closer to the Heart" יחד עם להקת "פרימוס" ובליווי שני מתופפים שניסו להיכנס לנעליו של Neil Peart מאט סטון, שכאמור הינו אחד ממארגני האירוע ויוצרי הסדרה ו- Tim "Herb" Alexander מתופף להקת "פרימוס".


 

להקת "Rage Against the Machine" מבטלת את סיבוב ההופעות האירופאי הראשון שלה מזה 14 שנים, שהיה אמור להתחיל ב-24 באוגוסט באדינבורו. כפי שדיווחנו כאן ב"חדשות השבוע" לפני כחודש, הסולן Zack De La Rocha נפצע קשה ברגלו ב- 11 ביולי כשהוא רץ על הבמה במהלך המופע השני בסיבוב ההופעות הראשון של Rage Against the Machine שמתקיים מאז 2010. מאז זאק מופיע בעודו יושב על הבמה כאשר עובדי הבמה נאלצים לשאת אותו אל הבמה ומחוצה לה מדי ערב.

 

במהלך הופעה של להקת "Green Day" אשר נערכה ב- "Golden Gate Park" שבסן פרנסיסקו, העלה הסולן Billie Joe Armstrong ילד בן 10, מעריץ של הלהקה בשם מונטגומרי לבמה, כדי לנגן איתם. מונטגומרי הפליא בנגינתו לתשואות הקהל ובסיום ארמסטרונג גם מסר לו שהוא יכול לשמור את הגיטרה שניגן בה.


 

בובה מתנפחת של Ozzy Osbourne בגובה של 8 מטרים תשמש לקידום מכירות האלבום הבא של "נסיך האופל" "Patient Number 9". הבובה הוצגה השבוע לראשונה במסגרת ה- "Comic-Con" - כנס קומיקס ואירוע בידור רב-ז'אנרי המתקיים מדי שנה בסן דייגו. קמפיין קידום המכירות מגיע בתמיכה באלבומו הקרוב של אוזי שייצא ב- 9 בספטמבר, כאשר המעריצים יכולים לקבל הזדמנות לראות את אוזי "המתנפח" שעוצב על ידי האמן טוד מקפרלן בערים נבחרות לקראת תאריך השחרור של האלבום.


 

להקת "Collective Soul" מוציאה היום לאור את האלבום "Vibrating". בשנת 2019 הוציאה הלהקה את אלבום האולפן העשירי שלה "Blood", שתוכנן להיות החצי הראשון של אלבום כפול. התוכנית השתנתה בעקבות מגיפת הקורונה כאשר הרצועות הגנוזות מאותן הקלטות הפכו לאלבום האולפן ה-11 של הלהקה.


להאזנה: Spotify


 

להקת "Megadeth" מוציאה לאור סינגל נוסף מתוך האלבום "The Sick, the Dying... and the Dead!" בשם "Soldier On!" עכשיו צריך רק להמתין לקליפ שיחתום את הטרילוגיה של סרטונים המתעדים את סיפורו של, ויק ראטלהד.


 

לקראת יציאת האלבום החדש "Complete Collapse" באוקטובר, "Sleeping With Sirens" משחררים שני סינגלים חדשים אחד מהם "Here’s Let You Down" כולל שיתוף פעולה עם Charlotte Sand. השני נקרא "Ctrl + Alt + Del" ותוכלו להאזין לו בקישור כאן: Spotify


 

ובכן, זה ממש מביך... "Weezer" הודיעה שסדרת ההופעות המתוכננת שלה בברודווי בחודש הבא מבוטלת. כזכור, הלהקה הייתה אמורה לחגוג את סדרת המיני אלבומים שלה "SZNZ" שכל אחד מהם נקרא על עונה אחרת של השנה, על ידי הופעה בלייב של כל מיני אלבום במשך חמישה לילות, כאשר כל הופעה מבטיחה גם סט ייחודי של קלאסיקות. ואולם, כעת הלהקה מודיעה כי סדרת ההופעות בוטלה עקב "מכירות כרטיסים נמוכות והוצאות גבוהות להפליא".


 

להקת "Young Guns" קמה שוב לתחייה !!

כנהוג בעולם המוזיקה, אם אתם מכירים קצת את ההיסטוריה או קראתם חלק מהסיקורים שלנו, הופעות מחווה הן המתכון לאיחוד מחדש של להקות מתפרקות. כן, כן, בכל פעם שלהקה מתפרקת ובהמשך הזמן מבצעת באיזושהיא הזדמנות מופע מחווה כזה או אחר, הניצוץ חוזר להם לעיניים והתשוקה שוב חוזרת לזרום להם בוורידים. בד"כ לאחר מופע כזה הלהקה חוזרת לסיבוב הופעות או אפילו מוציאה אלבום נוסף או אפילו מתחילה שוב את הדרך שלה מחדש.

אז הפעם זו להקת "Young Guns" האהובה עלינו, לאחר שהם קיימו מופע אורח בפסטיבל "2000trees", הניצוצות חזרו ולאחר 6 שנים בהן הם לא היו פעילים כלל הם חוזרים לסיבוב הופעות ב-UK לכבוד חגיגות 10 שנים לאלבום "Bones".



 

עוד לא נרגענו מההופעה שלהם בארץ והנה להקת הדת' מטאל המלודית השוודית "Arch Enemy" מוציאה היום לאור את "Deceivers", אלבום האולפן האחד-עשרה של הלהקה והראשון מאז "Will to Power" משנת 2017, מה שמסמן את הפער הארוך ביותר בין שני אלבומי אולפן שלהם.

להאזנה: Spotify


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page