top of page

חדשות השבוע במוזיקה 11.12.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 11.12.22

 

להקת "Walkways" חוזרת אחרי חצי שנה להופעת הדליין מלאה, עם סט מיוחד, מלאים באנרגיות שצברו בקיץ עם טור מוצלח בגרמניה. את הערב יפתחו SaffeK המדהימים. ביום שבת הקרובה ב-24 לדצמבר במועדון הגגרין.


 

להקת "The Fading" עושה קאמבאק קטלני !!!

אחרי שחזרה אלינו עם סינגל פסיכי חדש הלהקה מכריזה על הופעת קאמבק ב-4 לפברואר 2023 בגגרין תל אביב, עם כמה מהלהקות הבולטות בסצנת המטאל הישראלית, "Ferium", "DPS", "Her Last Sight" ואורחים נוספים.


 

חברי להקת "Sinnery" מספרים שהם מתרגשים לאללה ואנחנו מאמינים להם !!

השקה חגיגית ומטורפת לאלבום החדש שלהם "Black Bile" בהופעה מיוחדת במועדון הבארבי במוצ"ש ה- 11.2.22! להופעה מצטרפות שתי להקות גדולות בזכות עצמן אז הערב הזה כנראה הולך להיות בלתי נשכח !!


 

שיר חדש ומדהים ל- "Winery Dogs" הסופרגרופ המטורף שכולל את הבסיסט Richie Kotzen, Billy Sheehan ו- Mike Portnoy. לרגע החסרנו פעימה, חשבנו ש- "Xanadu" הוא גירסת כיסוי לשיר האלמותי של "Rush" אבל לא. זה שיר חדש שפורטנוי ציין שהוא אחד הטובים באלבום המתוכנן של הלהקה "III" שצפוי לצאת ב- 3 לפברואר 2023. הוא סיפר שבסוף השיר שומעים אותו זורק את המקלות שלו, אבל זה ממש לא בתסכול, אלא בסיפוק אדיר ממה שהשלישייה עשתה זה עתה.


סינגל חדש ל- Iggy Pop בהשתתפות Chad Smith ו- Josh Klinghoffer. זה הסינגל השני מתוך אלבומו "Every Loser" אמור לצאת ב-6 בינואר 2023 והוא כולל הופעות אורח של מגוון השמות הגדולים במוזיקה, כולל Stone Gossard, Josh Klinghoffer, Taylor Hawkins, Travis Barker, Chad Smith, Duff McKagan, Dave Navarro. מעניין גם שאיגי פופ ישמש כמופע חימום ל- "Red Hot Chilli Peppers" במספר מופעמים במסגרת סיבוב ההופעות שלהם בשנת 2023.

 

חדשות מרעישות!!!!! "Guns N' Roses" צפויה לשוב להופעה בישראל. להקת הרוק הוותיקה אמורה לשוב לארץ להופעה אחת שתתקיים בקיץ הקרוב בפארק הירקון. הלהקה הופיעה בארץ שלוש פעמים. בימים אלה מתנהל משא ומתן מתקדם להבאתה בפעם הרביעית. תחזיקו אצבעות!!!

 

אחרי עבודה קשה של 3 שנים מתחת לפני השטח להקת "סרפנטייל" ("Serpentale") הוציאה 2 שירים חדשים ויש עוד 3 בדרך.... לפני כחודשיים שחררה הלהקה שיר בכורה ראשון ("Battlefield"), ולפני כמה ימים קליפ ראשון לשיר ("Epiphany Star"). מדובר בלהקת מלודיק מטאל-קור ישראלית בתחילת הדרך, המורכבת מאנדריי סימנובסקי (קלין), אנטון פלדמן (גיטרת קצב וגראולינג), רפאל מסונייה (גיטרה מובילה), אלכסנדר פיאבסקי (קלידים), אלכס זבולון (בס) דרור מוסקוביץ' (תופים).


 

המוזיקאי אותו אנחנו מכנים "הזיקית" הלו הוא Mike Patton חזר לבמות השבוע עם להקתו "Mr.Bungle", זו הייתה ההופעה הראשונה שלו מאז תחילת 2020 כשבספטמבר 2021 חשף מייק שהוא נאבק בבריאותו הנפשית ובעקבות כך להקת "Faithe No More" ו- "Mr. Bungle" ביטלו את סיבובי ההופעות שתוכננו. ביולי האחרון, הסולן פתח את הנושא יותר, וחשף כי הוא אובחן כסובל מאגורפוביה כתוצאה מהבידוד שנגרם על ידי מגיפת COVID-19, שגרמה לו להתמכר לאלכוהול. אנחנו מאוד מקווים שהוא בריא נפשית והחזרה שלו מוכיחה שהוא חזר לעצמו !!


(Photo: The Hard Times Magazine)

 

בסיסט "Rage Against The Machine" י"Tim Commerford" שיתף השבוע שהוא נאבק בסרטן הערמונית ממש רגע לפני רביעיית הזעם התחילה את סיבוב ההופעות שלה. טים סיפר בראיון שהורידו לו את הערמונית חודשיים לפני שיצא לסיבוב הופעות עם רייג', ומצא את כל העניין "אכזרי" כיוון שהוא שמר זאת לעצמו ולא סיפר לאף אחד.

היום אנחנו וחברי להקתו מודעים לכך.


(Rob Grabowski / Invision / Associated Press)

 

להקת "Weezer" מתכוונים להוציא EP ממש בקרוב לפני סוף שנת 2022, וממש רגע לפני הם משתפים את הסינגל הראשון מתוכו. ה-EP יצא ב-21 בדצמבר כשהסינגל ואולי כל האלבום מדבר על 'אני רוצה שכלב יתכרבל לידי'!!



אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page