top of page

חדשות השבוע במוזיקה 16.07.23

להקת "Vengar" מוציאה את אלבום הבכורה שלה, EP שנושא את שם הלהקה !!

"שנתיים של עבודה סיזיפית. להצליח להפוך חמישה נגנים לקבוצה מאוחדת, ללהקה, יכולה להיות משימה בלתי אפשרית. עטיפת האלבום מסמלת את חמשת עמודי התווך בלהקה, היא מייצגת אותנו."

"גאים לשחרר את האלבום הראשון שלנו. שישה שירים שמייצגים השקפות עולם, דעות וכיוונים מוסיקלים שונים במטרה לחבר ולגעת בכל מאזין."

להאזנה: Spotify

 

קבלו את שיתוף הפעולה החדש בין Alice Cooper ל- Tom Morello. קצת יותר מחודש לאחר יציאת הסינגל I'm" Alice", מוציא Alice Cooper את הסינגל השני מאלבומו הקרוב "Road". השיר שנקרא "White Line Frankenstein", כולל שיתוף פעולה עם גיטריסט "Rage Against The Machine" האגדי Tom Morello ואין ספק שהשניים יצרו "מפלצת" כפי שמרמזות מילות השיר.

 

להקת "In This Moment" מוציאה סינגל חדש וראשון מתוך האלבום השמיני "Godmode" שאמור לצאת ב-27 באוקטובר השנה.

 

וגם "Thirty Seconds To Mars" מוציאה סינגל חדש בשם "Get Up Kid". השיר של צמד האחים ג'ארד ושאנון לטו - לקוח מאלבומה השישי הקרוב של הלהקה "It's The End Of The World But It's A Beautiful Day", שצפוי לצאת ב-15 בספטמבר.


 

ועכשיו יש גם סינגל חדש והכרזה על אלבום חדש. אז אחרי שפרסמנו כאן שהשחקן קיאנו ריבס שיתף בטיזר של מוזיקה חדשה מבית היוצר של להקתו "Dogstar" ואחרי שהלהקה חזרה להופיע יחד, עכשיו כבר אפשר לבש על סינגל ואלבום חדש. כזכור, ריבס משמש כבסיסט הלהקה שפעלה מתחילת שנות ה- 90 וזו פיסת המוזיקה הראשונה שלה מזה כ- 20 שנה. זה יהיה אלבומה השלישי של הלהקה, בשם "Somewhere Between the Power Lines and Palm Trees" והוא צפוי לצאת באוקטובר.

 

להקת "Greta Van Fleet" מוציאה היום את אלבומה השלישי "Starcatcher". בסיסט הלהקה Samuel Kiszka הצהיר שהאלבום הזה מחזיר את "Greta Van Fleet" לסאונד גולמי יותר, אפילו לימי הגראג' שלהם. עד כה שוחררו מהאלבום ארבעה סינגלים מתוך עשרת שירי האלבום.


להאזנה: Spotify

 

גם "Blur" מוציאה היום את אלבומה התשיעי "The Ballad of Darren". זה האלבום הראשון של הלהקה מאז "The Magic Whip" שיצא בשנת 2015, האלבום הקצר ביותר של הלהקה עם זמן פחות מ-50 דקות מוזיקה. הסיבה לשנים של שתיקה מצד הלהקה נעוצה בעובדה שחבריה היו עסוקים בפרוייקטים אחרים. באפריל 2017, הפרויקט "Gorillaz" של דיימון אלברן הוציא את אלבום האולפן החמישי שלהם, "Humanz", ואחריו הגיעו שלושה אלבומים נוספים, שיצאו ביוני 2018, אוקטובר 2020 ופברואר 2023 בהתאמה. אלבארן גם הוציא את אלבום הסולו השני שלו, "The Nearer the Fountain, More Pure the Stream Flows" בנובמבר 2021. הגיטריסט גרהם קוקסון, עבד על פסי קול, עבור "The End of the F***ing World" ו- "I Am Not Okay with This", ובמקביל גם הוציא את אלבום הבכורה שלו עם הפרויקט "The Waeve" בפברואר 2023. גם המתופף Dave Rowntree הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו, "Radio Songs" בינואר 2023.


להאזנה: Spotify

 

לא יאומן כי יסופר!!! הייתכן ש- Geezer Butler האגדי חגג השבוע את יום הולדתו ה- 74 בארץ??? והאם הוא ביקר באיזור חיפה? אנחנו רק נניח את התמונה שפרסם ואת המילים שכתב בחשבון האינסטגרם כאן לשיפוטכם.

 

זהו, עכשיו זה רשמי!!

להקת "Creed" מתאחדת להופעה הראשונה שלה מאז 2012 וזו לא סתם הופעה!!

ההופעה תתקיים בים הפתוח!! הלהקה תקיים שייט שיקרא "Summer of 99" בו היא תופיע על ספינת תענוגות יחד עם להקות נוספות שכיכבו בסוף שנות ה-90. נכון לעכשיו יש אישור רק על להקת "3 Doors Down"!!

(Photo: Chuck Brueckmann)

 

סולנית להקת "Jinjer" המדהימה Tatiana Shmayluk שיתפה בפעם הראשונה שהיא מציינת 7 חודשים של פכחות ללא אלכוהול. זהו צעד חושפני מצד הסולנית אך לדעתנו חשוב כי הוא נותן תקווה לאמנים ולמעריצים כאחד שניתן להתגבר על ההתמכרות!!


(Photo: Miikka Skaffari)

 

ב- NASA החליטו שהם רוצים להדגיש את העוצמה בשיגור חללית לירח והם פנו ללהקה עם הרבה עוצמה!!

השיר "Fuel" של להקת "Metallica" נבחר כפסקול לקליפ באורך של 30 שניות המציג את שיגור המעבורת Artemis לירח. הסרטון הופק כחלק מקמפיין של שיתוף פרוייקט Artemis עם הציבור הרחב וזה נראה פצצה!!!!

 

הזמרת והיוצרת Demi Lovato החליטה לקחת את להיטי הפופ שלה מהעבר ולהפוך אותם ללהיטי רוק מחוספסים וחזקים. את השירים היא מתכננת להוציא באלבום בשם "Revamped" שיכלול 10 שירים עם עיבודים חדשים ויצא ב-15 בספטמבר. דמי סיפרה שהרעיון הגיע במהלך ההופעות בהן היא חשבה איך היא משלבת את המוזיקה הפופית שלה מהעבר עם הסאונד העדכני והרוקיסטי שלה ואחרי שהיא ניסתה מספר שירים עם עיבודים חדשים היא הרגישה שזה מצליח והקהל מגיב בחיוב.

את השיר הראשון "Sorry Not Sorry" היא מוציאה השבוע ובו היא משתפת פעולה עם SLASH !!

 

זוכרים איך Hayley Williams הצטרפה בחודש שעבר ל- "Foo Fighters", כדי לבצע את "My Hero" בפסטיבל "Bonnaroo Music & Arts" בטנסי? אז בעקבות הביצוע המשותף הזה, "Paramore" החליטו להעלות לשירותי הסטרימינג ביצוע אקוסטי יפיפה לקלאסיקת הרוק הזאת. הביצוע הזה הוקלט עוד בשנת 2006, אבל לקח ללהקה הרבה זמן להעלות אותו לשירותי הסטרימינג... היילי פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה "לא הרבה אחרי Bonnaroo, מעריצי "פאראמור" השתמשו בכוחות שלהם כדי לשכנע אותנו להעלות את הרגע הזה משנת 2006 לסטרימינג". יחד עם הביצוע האקוסטי העלו "פאראמור" גם ביצוע אלקטרוני ומעניין לשיר ותאמינו או לא, בתוך כמה ימים לביצוע האלקטרוני יש כבר למעלה משני מיליון השמעות.


להאזנה: Spotify

 

אירועי השבוע בשיתוף "Rocking Israel"


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page