top of page

Kirk Hammett - Audition By Phone Call

פינה בקטנה...


והפעם, על שיחת טלפון גורלית שקיבל Kirk Hammett ב- 1 לאפריל 1983, בעודו יושב בשירותים...

(Photo: Mick Huston)


אז ב- 1 לאפריל 1983 (כן, כן, בניגוד ל- Modern Talking הפעם זו לא מתיחה), קיבל Kirk Hammett שיחת טלפון בעודו יושב על האסלה בבית הכיסא. על הקו היה - Mark Whitaker מנהל להקת "Exodus" אשר שאל אותו האם הוא מעוניין לעבור אודישיין ללהקת "Metallica".


האמט אשר היה בטוח שמדובר במתיחת ה- 1 באפריל השיב למנהל “Yeah, right” וניתק את הטלפון. אך המנהל התעקש והתקשר שוב. הוא הסביר להאמט שמנהלה של "מטאליקה" Jonny Z, ביקש ממנו להתקשר אליו ולהציע לו את תפקיד נגן הגיטרה המובילה בלהקה.


האמט שאל מדוע "מטאליקה" מעוניינת להחליף את Dave Mustaine וויטיקר ענה: “His tone sucks, his playing… He’s a f---ing drunk.”

(Photo: Consequence on Twitter)


וויטיקר הציע לשלוח להאמט אל קלטת הדמו של "מטאליקה" "No Life ‘Til Leather" בדואר מהיר, אבל Kirk Hammett עשה כמה טלפונים והשיג אותה כבר ביום המחרת. הוא למד את כל החומר בזריזות ושבוע לאחר מכן הוא טס לאודישן עם המגבר והגיטרה שלו. מי שאסף אותו משדה התעופה היה מנהלה של "מטאליקה", הוא הסיע אותו לחדר החזרות, Kirk Hammett עשה את שלו וקיבל מיד את ההודעה על קבלתו.


הגיטריסט Gary Holt וחברי להקת "Exodus" ערכו לחברם מסיבת פרידה מלאת אלכוהול. Gary Holt שהיה חבר מאוד קרוב להאמט ואף למד ממנו טריק או שניים היה בהתחלה המום ומאוכזב, אבל מאוחר יותר הוא פירגן להאמט ואף הבין שכך תהיה לו שליטה גדולה יותר על הלהקה שהוא רצה לקחת לכיוון קיצוני אפילו יותר.


11 ימים לאחר מכן יקבל Dave Mustaine את הבשורה על פיטוריו מ"מטאליקה".


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page