top of page

Rush - Snakes & Arrows Live

פינה בקטנה...


והיום על אלבום ההופעה "Snakes & Arrows Live" של להקת "Rush", אשר שוחרר ב- 14 לאפריל 2008.


החומר לאלבום הזה הורכב משתי הופעות שביצעה הלהקה במהלך החלק הראשון של סיבוב ההופעות "Snakes & Arrows Tour", אשר נועד לקידום האלבום ששוחרר במאי שנת 2007.


שתי ההופעות מהם נבחרו החומרים לאלבום נערכו באולם "Ahoy Arena" ברוטרדם, הולנד בתאריכים 16 ו- 17 לאוקטובר 2007.


זה אלבום ההופעה הראשון של הלהקה אשר התמקד בשירי האלבום שהוא נועד לקדם, מאז הוידאו שסיכם את סיבוב ההופעות "Grace Under Pressure" ושוחרר מאוחר יותר גם באלבום. באופן זה, 9 מתוך 27 השירים בהופעה הזאת הינם שירים מתוך האלבום "Snakes & Arrows". כלומר, במהלך ההופעה הזו נוגנו 70% מתוך 13 שירי האלבום.


ההופעה הזאת שוחררה גם בגרסת DVD ובלוריי, ומי שמחזיק בגרסה האחרונה יודע לספר שאיכות השמע והצפייה שם פשוט מדהימה.


מה שמעניין בהופעה הזאת הוא שהיא כוללת כמה שירים שהלהקה לא נהגה לבצע הרבה במהלך הקריירה שלה, ואין הרבה גרסאות מוקלטות שלהם מהופעות, כמו: "Entre Nous" שנוגן לראשונה אי פעם, "Natural Science", "Witch Hunt", "Circumstances" שלא נוגן מאז הסיבוב של האלבום "Hemispheres" וכן "A Passage to Bangkok" שלא נוגן מאז סיבוב החימום לפני הוצאת האלבום "Moving Pictures", השיר "Between the Wheels" ועוד.


האלבום הזה מסכם את אחד מהטורים הארוכים של Rush אשר כידוע לא נהגה לצאת הרבה מגבולות צפון אמריקה. הוא כלל 114 הופעות, מה שהופך אותו לסיבוב ההופעות הארוך ביותר של הלהקה, למעט הסיבוב של האלבום "Hemispheres". סיבוב ההופעות הזה היה גם אחד המצליחים של הלהקה מבחינה מסחרית והכניס לכיסה של הלהקה למעלה מ- 65 מיליון דולר.


ואיך אפשר בלי סולו התופים של Neil Peart האגדי. הפעם הוא חלק מתוך הקטע האינסטרומנטאלי "Malignant Narcissism" והוא כולל בתוכו קטע מ- "Cotton Tail" - שיר שפירט הקליט עם להקתו של באדי ריץ' עבור הפרויקט "Burning For Buddy, Vol. 1".


להאזנה לאלבום: Spotify.


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page