top of page

חדשות השבוע במוזיקה 27.11.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 27.11.22

 

טוב, אין מצב שפיספסתם את זה, אבל אלה בכל זאת החדשות המרעישות של השבוע ואנחנו מחויבים לפתוח איתן, ביום שלישי האחרון "Metallica" הוציאה לאור סינגל ראשון מתוך אלבום שבדרך בשם "72 Seasons" שיצא לאור ב-14 לאפריל 2023. "Lux Æterna" הוא פצצת מטאל מהירה שמחזירה את הלהקה לשורשים והשיר הראשון שהלהקה שחררה מזה 6 שנים! האלבום "72 Seasons" יתפרש על-פני 77 דקות ויכלול 12 שירים. הוא הופק על

ידי Greg Fidelman, James Hetfield ו- Lars Ulrich. במקביל הלהקה הודיעה על סיבוב הופעות בשם "M72 TOUR" שייערך באירופה ובצפון אמריקה בשנים 2023 ו-2024. הלהקה תופיע פעמיים בכל עיר בסיבוב ההופעות עם הבטחה שבכל ערב ינוגן סטליסט שונה לגמרי.

 

ואם כבר הזכרנו את סיבוב ההופעות החדש של "Metallica" שנושא את השם "M72 TOUR", אז נספר לכם שיש רעש גדול סביב הכרטיסים לסיבוב הכל מיוחד הזה, ורעש סביב כרטיס אחד במיוחד בשם "Lux Aeterna Private Platform Experience", כרטיס שמחירו $7,272, כן אתם קוראים נכון, לא התבלבלנו במספרים. הכרטיס הנ"ל שהפך מהר מאוד למאוד מאוד מפורסם מקנה לרוכש מתחם פרטי במהלך ההופעה (לשני הערבים) אליו הוא יכול להזמין איתו עד 7 אנשים נוספים, כל אחד מהם מקבל פריט אחד של מרצ', שתיה חופשית וכניסה למסיבה מיוחדת שתתקיים לפני ההופעה. טרוףףףףףףףף מוחלט !! יש לציין שיש מספר חבילות שונות שמחירן מתחיל מ- $414.


 

תרשמו ביומנים ושימו כסף בצד כי אחרי מה שהיה בפסטיבל האחרון אין סיכוי שאתם מפסידים את זה !!!

הכרזה ראשונה לפסטיבל "Psycho War Fest" השני שיתקיים ב-8 לאפריל 2023.

אנחנו בטוחים שמצפה לנו פסטיבל ענק (ולא רק בגלל שהלוגו שלנו על הפוסטר) אחרי ההפקה המדהימה שהביאו לנו חברי להקת Hotbox בניצוחו של Vladislav Mazourenko, רשימת הלהקות אמורה להתפרסם בקרוב אז כדאי לעקוב!!


 

בשנת 2020 בשיא מגיפת הקורונה, סולן מטורלל בשם אורון אלול (AndrelamusiA) העלה בפני צוות אוונג׳ד סבנפולד ישראל רעיון, ליצור אלבום מחווה ללהקה האהובה עליהם "Avenged Sevenfold" שמורכב מלהקות סצנת הרוק והמטאל בישראל. למרות סקפטיות הפרוייקט יצא לפועל ובסוף אותה שנה שוחרר

לפני כמה חודשים הם החליטו לנסות שוב ואחרי שהם פנו לקהל המוזיקאים המוכשרים בסצנה, הם הקליטו אלבום נוסף בשם "Pledge Allegiance Vol. II!". אלבום שמורכב מ-6 להקות עם 6 קאברים ו-6 סיפורים שיקחו אתכם למסע מטורף ויתנו לכם הזדמנות להכיר את המוזיקאים המדהימים שמצאים ממש כאן בישראל. האלבום יצא ב-23 לדצמבר.

הלהקות המשתתפות באלבום:

Walkways

BRCDS

Itay Shabat - The Killing Joke

Violate Inner Amends

Achley Bachley - אחשלי בחשלי

Interia Band

 

כמה עצוב... הזמרת, הקלידנית והיוצרת Christine McVie הלכה לעולמה. מקווי שניגנה עם Fleetwood Mac וכתבה כמה מהשירים המפורסמים ביותר שלהם, מתה בגיל 79. הזמרת והיוצרת הבריטית עמדה מאחורי כמה מהלהיטים הגדולים של הלהקה ביניהם "Little Lies", "Everywhere", "Don't Stop", "Say You Love Me" ו- "Songbird". מקווי התחתנה עם הבסיסט של הלהקה John McVie והצטרפה ל"פליטווד מק" בתחילת שנות ה-70. היא הייתה חלק מהותי מאלבומי המופת "Fleetwood Mac" ו- "Rumors" שהתניעו מחדש את הקריירה של הלהקה במחצית שנות השבעים. האלבום "Rumors" משנת 1977 - נכתב כולו בהשראת ההתפרקות של נישואי בני הזוג McVie ושל בני הזוג האחרים של הלהקה, לינדזי בקינגהאם וסטיבי ניקס והוא הפך לאחד הנמכרים ביותר בכל הזמנים, עם יותר מ-40 מיליון עותקים שנמכרו ברחבי העולם.

 

הוכרזו פרטים על פסטיבל המטאל המטורף "Resurrection Fest" שיתקיים בספרד מה-28 ביוני עד ה-1 ביולי 2023.

מלבדת הלהקות ה"קטנות" שמופיעות בפסטיבל כמו: "Meshuggah", "Nothing More", הליין-אפ עוצמתי, קטלני ואימתני כשמובילות אותו שלושת הענקיות: "Ghost", "Slipknot" ומי שעושה את הקאמבק הכל כך מסקרן "Pantera".


 

בגלל שאנחנו כל כך אוהבים את Mark Tremonti היינו חייבים להכניס את הארוע הזה...

ביום חמישי האחרון במהלך הופעה של להקת "Alter Bridge", מארק זיהה בקהל מעריצה נרגשת עם צרכים מיוחדים שנהנית במיוחד מההופעה. המעריצה כל כך ריגשה את מארק שבסוף השיר הוא הוריד את הגיטרה מעליו והחליט להעניק לה אותה. מאחר והוא לא הצליח להגיע אליה הוא ביקש מאנשי האבטחה להעלות אותה לבמה והעניק לה את הגיטרה.


 

הבסיסט Tim Commerford הידוע מלהקות "Rage Against The Machine" ו- "Audioslave" מקים הרכב חדש בשם "7D7D" ומוציא סינגל ראשון בשם "Capitalism". טים חובר לחברים וותיקים כשלהרכב מצטרפים המתופף Mathias Wakrat והגיטריסט Jonny Polonsky. תנו האזנה...


 

מגזין "Loudwire" מדרג את 50 אלבומי הבכורה הגדולים בכל הזמנים בהארד רוק ובמטאל. מי במקום הראשון ועל כמה מהאלבומים הללו כתבנו כאן בבלוג?

הרשימה של 50 אלבומי הבכורה בהארד רוק + מטאל מציגה אלבומים שהפכו לסופר נמכרים כבר מהרגע בו הם שוחררו, חלקם הפכו לקלאסיקות שהשפיעו על עולם המוזיקה. לרשימה המלאה, הקליקו כאן:

 

חדשות טובות... Steven Wilson יוציא בשנה הבאה אלבום סולו "אפי ובלתי מתפשר". האלבום שיקרא "The Harmony Codex" יהיה יותר אקספרימנטלי ופחות "פופי" מהאלבום הקודם והוא יכלול שיתוף פעולה עם לא אחרת מאשר נינט טייב. בפוסט שהעלה ווילסון השבוע לאינסטגרם הוא חשף "אני ונינט הקלטנו לאחרונה שיר חדש יחד עבור האלבום הבא שלי, The Harmony Codex, שייצא ב-2023" והעניק לנו טעימה מהעבר, הצצה לאולפן במהלך הקלטת הלהיט הגדול שלו ושל נינט - "Pariah".

 

להקת "Motörhead" משתפת בשיר עלום שלא יצא בעבר בשם "Bullet In Your Brain". הוא יופיע במהדורה המורחבת הקרובה של האלבום האחרון של Lemmy וחבריו "Black Magic". השיר הוקלט במהלך הסשנים לאלבום האולפן ה-22 והאחרון של הלהקה שיצא בשנת 2015. המהדורה המחודשת והמורחבת של האלבום תצא לאור ב-24 בפברואר 2023 והוא יכלול שיר נוסף שטרם פורסם השם "Greedy Bastards".

 

"נסיך האופל" Ozzy Osbourne פשוט לא יורד מהמסכים. מסגירת "Commonwealth Games" ועד הופעה במחצית משחק ה-"NFL" בלוס אנג'לס ראמס, אוזי מוסיף לרשימה הפעם הופעה ב- WWE. כזכור, אוזי שנכנס להיכל התהילה של ה- WWE בשנת 2021, אבל הפעם הוא גם מככב בפתיחה של ה- "Survivor Series WarGames", כשהוא מבצע את "War Pigs" של "Black Sabbath". בנוסף להופעה ב- WWE, אוזי הוציא קליפ חדש שמשמש כפרומו לאירוע, כולל הופעה של כמה ידוענים.

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page