top of page

חדשות השבוע במוזיקה 12.02.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 12.02.23

 

סינגל חדש ללהקת "Canine" !!!

חבורת המטאלקור משחררת סינגל חדש לאחר הרבה זמן של שקט ומספרת שהשיר הוא אוסף החוויות של חברי הלהקה ביחד לחוד בתעשיית המוזיקה. מוזיקה התחילה אצלהם כמשהו שהם נהנו לעשות במובן הטהור ביותר אך דרך הרדיפה שלהם לשלמות היא הפכה לעבודה קשה שהייתה כרוכה בקשיים רבים לחץ וכדומה.

המסע שלהם להצית מחדש את אהבתם למוזיקה מתחיל עכשיו!


 

אחרי ציפייה ארוכה של 7 שנים להקת "Pierce The Veil" משחררת את האלבום החמישי שלה "The Jaws Of Life" ואנחנו כל כך מתרגשים לקראתו. האלבום הזה מגיע אחרי שבשנת 2016 הם הוציאו את האלבום הרביעי והמעולה שלהם "Misadventures" שזכה להצלחה גדולה ואהבה עוד יותר גדולה מצד המעריצים, הוא מגיע אחרי השערורייה של מתופף הלהקה שהוחלף ואחרי תקופת קורונה קשה. שלושת חברי הלהקה עברו ללא ספק הרבה מאוד חוויות בתקופה הזו, חוויות שהשפיעו על הטעם המוזיקלי וגם על היצירה המוזיקלית שלהם. בדיוק כמו ששם האלבום מרמז, כך גם המוזיקה שלהם עברה שינוי והאלבום הזה מציג את השינוי במלואו. להאזנה לאלבום ב: Spotify, Apple Music


 

אלבום נוסף חדש שיצא השבוע...

אם דיברנו מקודם על 7 שנים אז עכשיו "Paramore" מוציאה את אלבומה השישי "This Is Why", כמעט שש שנים אחרי אלבומה החמישי "After Laughter" שיצא ב-2017. גם כאן הלהקה מציגה שינוי בסגנון המוזיקלי שלה בהשוואה לאלבומיה הראשונים. כבר בשני האלבומים הקודמים שיצאו לאחר עזיבת האחים פארו ראינו שינוי בסגנון וגם עכשיו אנחנו מקבלים "Paramore" חדשה ומעודכנת יותר.

להאזנה לאלבום ב: Spotify, Apple Music


 

אלבום נוסף שיצא השבוע...

אלבומה השמיני של להקת "You Me At Six", אלבום שמתייחס לקשיים של המציאות של היום מנקודת מבט של מבוגר שעדיין מרגיש כמו ילד. הלהקה לקחה אלמנטים מהאלבומים, "Cavalier Youth" שיצא ב-2014 ומ "Hold Me Down" שיצא ב-2010 ועטפה אותם בסאונד מעודכן של 2023.

להאזנה לאלבום "Truth Decay" ב: Spotify, Apple Music


 

ענקית הבלאק מטאל מנורווגיה "Mayhem" חוזרת להופעה אחת בתל אביב ב- 29/3/23 במועדון הגגארין בתל אביב. רייבן מיוזיק מחלקים לכם מאתיים כרטיסים ראשונים במחיר מיוחד, כאן:


 

הזמרת Skin קיבלה מהמלך צ'ארלס תואר קצינת מסדר האימפריה הבריטית בטירת וינדזור, על שירותיה למוזיקה. טקס הענקת התארים של מסדר האימפריה הבריטית נוסד על ידי המלך ג'ורג' החמישי בשנת 1917, כאשר קציני המסדר מתוגמלים על תרומתם בתחום האומנות, הצדקה והמדע. התואר של Skin הוכרז לראשונה כבר ביוני 2021 כחלק מרשימת תארים שהיתה אמורה להעניק המלכה המנוחה בשנת 2021. גם בתו של Paul McCartney, סטלה מקרטני, נכחה בטקס בו הוענק לה אות CBE עבור תרומתה לאופנה.

(Photo: https://planetradio.co.uk)

 

כמה שאנחנו אוהבים מוזיקה וכמה שאנחנו אוהבים סרטים/סדרות וכששניהם משתלבים יחד זה פשוט אפי. הנה שילוב אחד כזה של הטריילר לסרט החדש של מארוול "Guardians Of The Galaxy Vol. 3" יחד עם השיר "Since You’ve Been Gone" של להקת "Rainbow" הלקוח מהאלבום "Down to Earth" וכן, גם הפעם אנחנו חוזים תחיה מחודשת ללהקת "ריינבו" שאנחנו כל-כך אוהבים בעקבות השת"פ הזה.

 

המתופף Bram van den Berg המוכר בין היתר כחבר בלהקת "Krezip" ההולנדית, הוכרז כמחליפו הזמני של המתופף המתופף Larry Mullen, Jr במהלך סיבוב ההופעות הקרוב של להקת "U2". ואן דן ברג יחליף את לארי בכדי לאפשר לו לטפל בבעיות הצוואר והמפרקים מהם הוא סובל בשנים האחרונות.

(Photo: https://www.radioveronica.nl)

 

אבי בללי מלהקת "נקמת הטרקטור" הוציא השבוע את "המהגר", אלבום סולו חדש וממש בקרוב ב-2.3 הוא יערוך מופע השקה לאלבום באולם צוקר, היכל התרבות ת"א, עם האורחים - גבע אלון וגליה חי.

להאזנה לאלבום: Spotify

 

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם כיצד בזמן שהם היו עסוקים בעבודה על האלבום הקרוב "72 Seasons", חברי "Metallica" מצאו את הזמן לגייס מיליוני דולרים לקרן "All Within My Hands" שלהם, אז עכשיו הגיוסים האלה כבר הופכים לחבילות סיוע לנפגעי רעידת האדמה בתורכיה ובסוריה כאשר הקרן שהקימו חברי הלהקה מספקת סיוע רפואי ומזון לקורבנות האסון, באמצעות שתי תרומות בסך 125,000 דולר ל-Direct Relief ול-World Central Kitchen.

(Photo: Planetradio.co.uk)

 

להקת "Megadeth" תתאחד למופע עם הגיטריסט האגדי Marty Friedman בפעם הראשונה מזה 23 שנה. זה יקרה ב- 27 לפברואר ב-Budokan המפורסם בטוקיו. פרידמן יעלה לבמה לשלושה שירים במהלך ההדרן של המופע אשר ישודר בשידור חי ויהיה גם זמין לפי דרישה למשך מספר ימים לאחר מכן. כידוע פרידמן מתגורר כבר 15 שנים ביפן ומקיים שם קריירה מאוד מצליחה.

 

כחודש לאחר מותו של David Crosby יערכו חבריו Neil Young ו- Stephen Stills מופע משותף עם בנו של קרוסבי - James Raymond Crosby. המופע יערך ב- 22 באפריל בלוס אנג'לס במסגרת מופע הצדקה במופע הצדקה Light Up the Blues. זה יהיה המופע הראשון של Neil Young מזה כ- 4 שנים, לאחר שהתנגד לקיום מופעים נוכח מגיפת הקורונה.

(Photo: Sygma via Getty Images)

 

הסרטון של "Guns N' Roses" לבלדה הקלאסית "November Rain", עלה השבוע על רף שני מיליארד הצפיות ביוטיוב. ההישג הזה יותר ממדהים שכן, למרות שהשיר יצא לראשונה באלבום "Use Your Illusion I" משנת 1991, הקליפ לשיר האדיר הזה הועלה ליו טיוב רק בדצמבר 2009 וכבר בשנת 2018 הפך לסרטון הותיק ביותר שהגיע למיליארד צפיות ביוטיוב. מעניי לציין שבשנה שעברה הוציאה הלהקה גירסה מחודשת של השיר כחלק מהמארז החגיגי שהלהקה שחררה, כאשר המוזיקאי והמפיק Steven Wilson קיבל את המפתחות לבצע לשיר מיקס חדש במסגרתו הוחלפו בין היתר הסמפלים של כלי התזמורת בהקלטה חדשה של תזמורת המורכבת מ-50 נגנים.

 

לוח ארועי השבוע בשיתוף Rocking Israel


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page