top of page

חדשות השבוע במוזיקה 23.07.23

להקת "Beartooth" מוציאה סינגל חדש לקראת אלבום שבדרך!!

הלהקה הכריזה כי האלבום "The Surface" יצא ב-13 באוקטובר. Caleb Shomo הזמר ומוביל הלהקה סיפר על האלבום: "האלבום הזה הוא סיפור ההתחלה שלי בעולם החדש שיצרתי לעצמי. עולם שמתמקד בבריאות, אהבה עצמית, חיוביות, הבנה, עבודה קשה, ובעיקר הזדמנות שנייה. בסופו של יום, החיים קצרים לכולנו. אנחנו לא יכולים לברוח מהסוף, אז למה לא להתיידד איתו ולחיות בעולם שמתמקד בחיים מספקים באופן אישי".

 

זה קורה היום בערב. Light My Fire The Doors Gathering! מסע רוק פסיכדלי, החל מהשעה 20.00

הארוע יתקיים בחוץ, בגליל עליון בלוקיישן חלומי, מסע מרגש של הלהקות האגדיות.

טל רזניק ינגן כל הלילה ממיטב השירים של:

The Doors

Grateful Dead

Jimi Hendrix

Janis Joplin

Pink Floyd

ועוד המון מהתקופה היפה הזו!

אתם מוזמנים לטבע לרקוד בחופשיות מתחת לכוכבים. האיוונט וכרטיסים כאן

 

עיריית רמת השרון הודיעה כי תקרא לרחוב בעיר על שם ענבל פרלמוטר, מייסדת וסולנית להקת המכשפות: "יוצרת ייחודית ובעלת השפעה במוזיקה ובתרבות הישראלית".

הרחוב על שמה של פרלמוטר ייחנך בעוד כשנה והוא חלק מפרויקט להנצחת נשים יוצרות שלא זכו עד כה להנצחה, ביניהן גם המחזאית ענת גוב, השחקנית רמה מסינגר והפעילה הלהט"בית גילה גולדשטיין.

ההכרזה על חניכת הרחוב על שמה יוצאת במקביל ליציאת הסרט "מכושפות" סרט דוקומנטרי על פרלמוטר שמוקרן בפסטיבל "דוקאביב" וב־yes דוקו וכולל עדויות ראשונות של הקרובים לה ביותר, וחומרים שטרם נחשפו מיומניה האישיים.

(Photo: Ronen Lalena)

 

להקת "Sevendust" הוותיקה מוציאה אלבום 14 במספר!!

אם חשבתם שהמטאליסטים הוותקים נרגעו, תחשבו שוב. הלהקה שהפציצה במצעדים עם מספר לא קטן של אלבומים, חתמה לאחרונה חוזה חדש עם הלייבל Naplam Records וחורשת את העולם בסיבובי הופעות, מוציאה היום אלבום חדש בשם "Truth Killer".

להאזנה: Spotify

 

התרסה או יציאה? אנחנו יודעים מה התשובה ומה איתכם?

סינגל ראשון מתוך ההקלטה המחודשת של Roger Waters לאלבום "The Dark Side Of The Moon" במלאת 50 שנה ליציאתו. אנחנו לא אחראים לתוצאות...

 

אם אתם עוקבים אחרי העמוד שלנו והאזנתם לתוכנית האחרונה שלנו, אתם בטח כבר יודעים שהשבוע חגג האלבום "Kill 'Em All" של "מטאליקה" 40 שנה ליציאתו. אז לכבוד חגיגות הארבעים, שחררה השבוע להקת המטאל הצ'יליאנית הוותיקה "Dorso", סינגל ראשון מתוך אלבום קאברים שבדרך אשר הוקלט כהומאג' לאלבום "Kill 'Em All". מדובר בקאבר לשיר הפתיחה של "Kill Em' All" והוא נשמע די עוצמתי, שומר על מרכיבי הת'ראש המהיר של השיר המקורי, אבל גם מוסיף נגיעות עם סולו גיטרה מרהיב ומתקדם משהו, במיוחד בקטע האחרון שלו.

 

הפרוייקט הבא של Mark Tremonti !!

אחרי הוצאת אלבום הומאג' לפרנק סינטרה כנראה שטרימונטי קיבל תיאבון ועכשיו הוא מוציא אלבום שירי חג מולד בשיתוף עם התזמורת של פרנק סינטרה מאלבומו הקודם. האלבום יכלול 9 שירים מוכרים ועוד 1 מקורי:

01. The Most Wonderful Time Of The Year 02. Jingle Bells 03. The Christmas Song 04. Christmas Morning 05. The First Noel 06. Santa Claus Is Comin' To Town 07. Have Yourself A Merry Little Christmas 08. Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow! 09. O Holy Night 10. This Christmas

 

אירועי השבוע בשיתוף "Rocking Israel"

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page