top of page

חדשות השבוע במוזיקה 25.09.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 25.09.22

 

ה"רד רוקר" חוזר עם אלבום חדש בשם "Crazy Times" שמשוחרר תחת הסופרגרופ "Sammy Hagar and the Circle" הכוללת את חברו ל"ואן הלן" הבסיסט Michael Anthony, המתופף Jason Bonham והגיטריסט Vic Johnso. זה אלבומו השני של ההרכב עם חומרים מקוריים, אחרי "Space Between" משנת 2019 ואחרי אלבום הקאברים "Lockdown 2020" שהקליטו החברים במהלך הסגרים של הקורונה.



להאזנה לאלבום: Spotify

 

להקת "Paramore" מוציאה סינגל חדש וראשון מאז אלבומם מ-2017, "After Laughter". לאור יציאת הסינגל "צייצה" Hayley Williams הזמרת ומובילת הלהקה "עידן חדש הגיע". השיר שנקרא "This is Why" נושא את שם האלבום הבא של הלהקה, האלבום השישי, שמתוכנן לצאת ב-10 בפברואר 2023. וויליאמס חוזרת מקריירת סולו שבא היא הוציאה שני אלבומים ומאופיינים בסגנון פופ אלקטרוני. השיר מסמן שינוי בסגנון המוזיקלי שהשתנה במהלך השנים לאחר עזיבתם של האחים Farro שאחד מהם, Zac, חזר ללהקה ב-2017.


 

להקת "Godsmack" מוציאה סינגל חדש מאז אלבומם האחרון "When Legends Rise" שיצא בשנת 2018.

דבר אחד שניכר מהסינגל החדש בשם "Surrender" הוא ש-25 שנים אחרי שהוציאו את אלבום הבכורה שלהם, הם עדיין מצליחים בכתיבת להיטים שכל כך מאפיינים אותם. זה משהו שצריך להוקיר, במיוחד בהתחשב בכך שמוקדם יותר השנה הזמר Sully Erna רמז שהאלבום החדש של הלהקה הוותיקה עשוי להיות האחרון שלה.


 

להקת "Metallica" הכריזה על מופע מחווה לזכרם של Jonny ו- Marsha Zazula מייסדי Megaforce Records. ה-Zazulas השיקו את לייבל ההבי מטאל בשנת 1982 ועזרו לתת ל"מטאליקה" בתחילת דרכם כשהם מוציאים לאור את האלבומים "Kill 'Em All" מ-1983 ואת "Ride The Lightning" מ-1984. למרבה הצער, ג'וני ומרשה הלכו לעולמם בשנתיים האחרונות וחברי מטאליקה החליטו לכבד את זכרם. מטאליקה תנגן רק שירים מ-83' ו-84' בקונצרט המחווה, שייערך ב-6 בנובמבר בהארד רוק לייב בהוליווד, פלורידה. חברי להקת "Raven" ישמשו כמופע חימום וישחזרו מחדש את סיבוב ההופעות של הלהקות משנת 1983.


 

ביום שלישי, 27 בספטמבר 2022 התקיים מופע המחווה השני לכבוד Taylor Hawkins בפורום "קיה" בלוס אנג'לס, קליפורניה. הסט בן 53 השירים כלל עשרות כוכבים אורחים שביצעו שירים מקוריים וקאברים עם ה- "Foo Fighters" וסגרו את הערב הבלתי נשכח עם 13 שירים, 12 משלהם וקאבר לשיר "Creep" של רדיוהד עם הקומיקאי דייב צ'פל. חברי להקת "Rush" עלו על אותה הבמה שבה ניגנו את הופעתם האחרונה עם המתופף Neil Peart 7 שנים קודם לכן. הפעם החליפו את המתופף האגדי שלושה מתופפים שונים בכל אחד משלושת הקטעים שהלהקה נגנה: Dave Grohl, Chad Smith ו- Danny Carey.



 

ואם בטיילור עסקנו אז המוזיקאית Nancy Wilson, המוכרת בעיקר מלהקת "Heart", הוציאה שיר מחווה חדש לטיילור הוקינס. השיר נקרא "Amigo Amiga" על שם כינויים שהיו לווילסון והוקינס זה לזה.


 

בעוד פחות משבוע להקת "Jinjer" חוזרת להופעה בישראל לאחר שנה בדיוק שהייתה פה בפעם האחרונה, זוהי ללא ספק הצהרת אהבה למעריצים של הלהקה בארץ. השבוע נחשפה הלהקה שתחמם את "Jinjer" והיא לא אחרת מאשר להקת "Walkways" הענקית והמדהימה שהולכת להרים את הקהל ולפוצץ את המועדון עוד לפני שג'ינג'ר עולה!!


 

וואווו, ואם כבר הזכרנו את "Walkways" הכל-כך אהובה עלינו, אז אתמול הם הוציאו לאור ביצועי אנפלאגד לשלושה שירים. הלהקה מספרת שכבר זמן מה הם שואפים לעשות גרסאות אנפלאגד לשירים שלהם והדבר התאפשר הפעם הודות ל"צוללת הצהובה" והצוות המדהים שלהם. במילה אחת "צמרמורת....."

רוצים גם באודיו? אז הנה הראשון מתוך שלושה ששוחרר היום: Spotify

 

להקת "Pixies" מוציאה לאור את אלבומה השמיני "Doggerel" שקטעים ממנו נשמעים כמו חזרה לימי ה- Surf Rock הטובים של Bossanova ו- Doolittle. האלבום גם כולל שיר בשם "Dregs of the Wine" - הראשון של "Pixies" אותו כתב הגיטריסט Joey Santiago.


להאזנה לאלבום: Spotify

 

להקת "Arctic Monkeys" מוציאה את הסינגל "Body Paint", השני שלה מתןך אלבום האולפן השביעי של הלהקה, "The Car", שצפוי לצאת ב-21 באוקטובר.


 

בדיוק לפני שבוע הוא חגג יומהולדת וכבר Bruce Springsteen מכריז על אלבומו החדש "Only The Strong Survive" - שהולך להיות אוסף של 15 שירים מבית היוצר של גדולי מוזיקת הנשמה. האלבום צפוי לצאת ב- 11 בנובמבר והסינגל הראשון שהבוס משחרר מתוכו הוא "Do I Love You (Indeed I Do)" של פרנק ווילסון:



אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page