top of page

חדשות השבוע במוזיקה 10.7.22

מקבץ חדשות המוזיקה לשבוע שמתחיל ב- 10.7.22.


 

להקת "Disturbed" משחררת את "Hey You" - סינגל בכורה מתוך EP שבדרך, הראשון שלה מאז 2018 (להוציא את הקאבר לשיר "If I Ever Lose My Faith in You"). לאחרונה ציין David Draiman במהלך הופעה שנערכה בקמדן, ניו ג'רזי: "יש לנו תקליט חדש שייצא בקרוב והוא בערך 90 אחוז כבד".. תאזינו ותשפטו בעצמכם...


 

להקת "Alice In Chains" מציינת 30 שנה לאלבום המופתי שלה "Dirt". השבוע פרסמה הלהקה כי היא מתחילה את החגיגות מוקדם עם אוסף "Funko Dirt Pop" של חברי הלהקה ושל האלבום. למעוניינים ניתן כבר להזמין כאן: https://tinyurl.com/6kyuhbhn


 

להקת "Mastodon" הוציאה לאור קליפ חדש לסינגל שלהם "More Than I Could Chew" הלקוח מאלבומם המצוין "Hushed and Grim". בסרטון המטריד הכולל דמויות מעוותות של חברי הלהקה, מככב גם השטן כחלק מהסיפור התנ"כי של אדם וחווה ועץ הדעת.


 

להקת "Rage Against The Machine" פתחה את סיבוב ההופעות הראון שלה מזה 11 שנה בוויסקונסין, אבל במופע שהתקיים כמה ימים לאחר מכן בשיקגו הזמר Zack De La Rocha נחבל ברגלו. זה קרה לקראת סוף ביצוע השיר הרביעי בסט "Bullet in the Head", De La Rocha נחת בצורה לא טובה על הבמה ונפצע ברגלו. הוא התאושש ודידה לכיוון מרכז הבמה ונראה שחלק גדול מהקהל לא שם לב שמשהו לא בסדר, אך בהמשך הכאבים הכריעו והוא אלץ לסיים את ההופעה כשהוא יושב ליד מוניטור בצד ימין של הבמה.


 

עוד לא נרגענו מהסינגל החדש והמצוין של "King's X", הראשון שלהם מזה 14 שנה מתוך אלבום חדש שבדרך שמתוכנן לצאת ב- 2 לספטמבר 2022, והנה אנחנו מקבלים הודעה שהם מבטלים את כל ההופעות המתוכננות שלהם באירופה מכיוון שהגיטריסט Ty Tabor מאובחן כחולה במחלה קשה. הלהקה פרסמה שטיי צריך לעבור סדר טיפולים שלא אפשר את קיומושל סיבוב ההופעות האירופאי שהיה אמור להתחיל בספטמבר.


 

סאנה מרין - ראשת הממשלה הקולית של פינלנד, ראשת הממשלה הצעירה בעולם - בת 36, צולמה כשהיא משתתפת בפסיבל הרוק "Ruisrock", הפסטיבל הכי וותיק בפינלנד, שחוגג 41 שנה.


מעניין אם היא קפצה לפסטיבל הסמוך "Tuska Open Air" שהתקיים במקביל גם הוא בפינלנד כדי לצפות בין היתר ב- Joe Lynn Turner מבצע את הקלאסיקה הזאת:


 

הוא לא רק משתעשע עם Toyah Willcox במסגרת "Sunday Lunch", משבצת הקאברים המשעשת שלהם מידי שבוע מאז פרוץ משבר הקורונה. Robert Fripp מאגד את "מעגל הגיטרה" שלו, כיתת האומן שנהג לתת במהלך השנים לספר הראשון שלו אי פעם, שישוחרר ב- 1 בספטמבר ויכלול 554 עמודים. במקביל הוא יהיה חלק מכיתת אומן שתערך במשך 4 לילות רצופים בחודש אוגוסט.


 

סינגל ראשון וקליפ מתוך אלבום שבדרך של David Longdon שאמור לצאת ב- 14 לאוקטובר. כזכור, זמר Big Big" Train" המנוח עבד על אלבום הסולו החדש שלו בהמשך להקלטת "Common Ground" של "Big Big Train". בליל התאונה הטרגית שלו דיוויד בדיוק חזר הביתה לנוטינגהאם מסשן הקלטות לאלבום.


 

הזמרת Amy Lee המוכרת מלהקת "Evanescence" מפתיעה בשיתוף פעולה עם הכנרית Lindsey Stirling לקליפ חדש ומפתיע לשיר "Love Goes On and On" הלקוח מתוך אלבום הקונספט של סטירלינג "Artemis" שיצא לאור בשנת 2019, ומספר את סיפורה של גיבורה במאבק להחזיר את האור לחיים של כולנו.


 

המוזיקי והיוצר Alan Parsons מוציא היום לאור את אלבומו "From The New World" זה אלבום הסולו הראשון שלו משה 15 שנה והוא כולל שיתופי פעולה מעניינים, בין היתר, עם Joe Bonamassa, David Pack ו- Tommy Shaw מלהקת "Styx".


להאזנה: Spotify

 

בטח כבר שבעתם מהתמונות של טלסקופ החלל "ג'יימס ווב", ששינה את כללי המשחק באסטרופיזיקה וחשף את היקום שלנו כפי שלא נראה מעולם. אז עכשיו יש לתמונות הללו גם פסקול. Brian May דוקטור לאסטרופיזיקה בעצמו, שפרסם שני מאמרים בנושא ההיסטוריה של היקום, הצטרף למייסד ה- 10cc, המוזיקאי Graham Gouldman, ושחרר שיר חדש בשם "Floating In Heaven", שנכתב בהשראת טלסקופ החלל ג'יימס ווב. "אין דבר מרגש יותר בעולם המחקר מאשר ללכת למקום שאינך יודע עליו דבר", ציין מיי.


 

שני החברים הנותרים מלהקת "Pantera" הלא הם Phil Anselmo ו- Rex Brown, הודיעו כי הם יתאחדו לסיבוב הופעות בשנת 2023 שכולו טריביוט ללהקת האם שלהם. פיל ורקס שיתפו בעבר פעולה גם במסגרת ההרכב "Down" ועדיין לא ברור מי הגיטריסט והמתופף שהם יבחרו כדי למלא את הנעליים הגדולות של האחים אבוט - Dimebag Darrell ו- Vinnie Paul Abbott. השמועות מדברות על Charlie Benante מתופף להקת "Anthrax" והגיטריסט Zakk Wylde שהיה חבר ילדות של Dimebag Darrell.


 

גם John Petrucci ו- Mike Portnoy יתאחדו על במה אחת לסיבוב הופעות במסגרת קריירת הסולו של John Petrucci פטרוצ'י יבצע חומרים מקריירת הסולו שלו ובמיוחד מהאלבום "Terminal Velocity", אשר סימן את הפעם הראשונה בה ג'ון ומייק פורטנוי הקליטו יחד, מאז שמייק עזב את "דרים ת'יאטר" בשנת 2010. מי שיצטרף לשניים כנגן בס על הבמה הוא לא אחר מאשר Dave LaRue המוכר בין היתר מההרכבים Dixie Dregs, Flying Colors, אשר השתתף גם בהקלטת האלבום "Terminal Velocity".


 

שבעתם כבר מכותרות על הסדרה "Stranger Things'? אז הנה אחת על הסרט האחרון בסדרת "מארוול" "Thor: Love And Thunder". לרגל חגיגות 8 שנים לשיר הראשון של "Rockin’ 1000", החליטו מארגני הפרוייקט לערוך הפעם מחווה ל- "Guns N' Roses" ולבצע את השיר "Paradise City". על-פי הדיווחים במקום נכחו 50,000 איש מ-25 מדינות, נגנים וצופים כאחד. ומה הקשר לסרט של "מארוול"? אז פסקול הסרט "Thor: Love And Thunder" משופע בקלאסיקות של "גאנז" ביניהם גם "Paradise City".


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page