top of page

חדשות השבוע במוזיקה 13.11.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 13.11.22


 

להקת "Disturbed" יוצאת עם אלבום חדש - "Divisive". זה אלבומה השביעי של הלהקה המהווה המשך ישיר לאלבום "Evolution" משנת 2018. הלהקה הקליטה את האלבום עובד עם המפיק דרו פולק, שעבד בעבר עם להקות כמו "Papa "Roach", "MotionlessIn White", "Pop Evil", "We Come as Romans ועוד. האלבום כולל 10 שירים, אחד מהם הינו דואט בין הסולן David Draiman לזמרת Ann Wilson המוכרת מלהקת "Heart" ברצועה "Don't Tell Me".


להאזנה לאלבום: Spotify

 

הגיטריסט Kirk Hammett חוגג ממש היום יומהולדת 60!!! לחצו על הקישור כדי לקרוא את הסיקור שכתבנו עליו.

 

שיר חדש של "The Doors"? כן, כן! לא ברור מתי בדיוק הוקלט השיר "Paris Blues" יש הסבורים שבמהלך אחד ממפגשי הלהקה להקלטת האלבומים "The Soft Parade" או "L.A. Woman". הקלידן של "The Doors" ריי מנזרק הוא הבעלים של העותק היחיד של השיר ששרד. העותק הזה ניזוק חלקית על ידי בנו של מנזרק, שהקליט בטעות על כמה קטעים קצרים כפעוט. הודות לעריכה יצירתית ושחזור קפדני הצליחו לשחזר את השיר שמהווה עדות לאהבה של "The Doors" לבלוז, אשר השפיע רבות על כמה מיצירותיהם. לראשונה אי פעם, צופי "AXS TV" יוכלו גם לחזות בקליפ של השיר שעלה אתמול. הסינגל גם יצא במהדורת וויניל מוגבלת של 10,000 עותקים ממוספרים בצבע כחול שקוף בחנויות מוזיקה נבחרות ב-25 בנובמבר כחלק מאירוע הבלאק פריידי של "Record Store Day". מדובר באוסף בלוז שיכלול גם שתי הקלטות חיות נוספות שלא פורסמו בעבר ("I Will Never Be Untrue" ו-"Me And The Devil Blues") הכוללות את הזמר Jim Morrison והגיטריסט רובי קריגר בהופעה כצמד.

 

הגיטרה של Kurt Cobain, הגיטרה אותה הוא ריסק במהלך הופעה שהתקיימה ב-Sonic Temple , Wilkinsburg, Pennsylvania ב-1989 נמכרה השבוע בסכום מטורף של $486,400. זהו סכום מטורף לגיטרה שנמכרה במכירה פומבית והיא הרוסה לגמרי!!



 

המתופף Jay Weinberg מספר על הניסיון שלו עם אובדן שמיעה בהודעה חדשה לשירות הציבור עבור הקרן לבריאות השמיעה (HHF). בסרטון של ארבע דקות עבור הארגון, אמר ויינברג: "אני כאן מטעם הקרן לבריאות השמיעה כדי לדבר איתכם קצת על מניעת אובדן שמיעה והגנה על שמיעה, כי זה מרכיב חיוני במה שכל אנחנו עושים".

 

אם כבר הזכרנו את המתופף Jay Weinberg אז חבריו ללהקת "Slipknot" הזמר Corey Taylor ונגן כלי ההקשה - מספר 6 בלהקה Shawn "Clown" Crahan, מדברים על האפשרות שהלהקה תפסיק לעשות אלבומים לטובת הוצאת סינגלים, בעתיד הקרוב. בעודם מציינים שזה קצת קשה לגרום לתשעה אנשים לשתף פעולה, "במיוחד כי אנחנו זקנים וחארות". קלאון הוסיף וציין כי במקום לחכות שנתיים ל- 12 שירים, כך תוכל הלהקה להנפיק שיר אחד כל חודש.

 

להקת "Godsmack" מכריזה באופן רשמי על אלבומם החדש, "Lighting Up the Sky". זה יהיה האלבום השמיני של הלהקה, הראשון שלהם מאז "When Legends Rise" משנת 2018, ולפי דברים שאמר סולן הלהקה סולי ארנה, זה כנראה יהיה אלבום האולפן האחרון של הלהקה, שלאחריו הם יקיימו אך ורק הופעות חיות.

לפני כמה חודשים, להקת ההארד-רוק נתנה לנו טעימה עם שיר חדש בשם "Surrender", והשבוע הם הוציאו עוד שיר חדש בשם "You and I".


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page