top of page

חדשות השבוע במוזיקה 20.11.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 20.11.22

 

בראיון שקיים השבוע ל- "Songfacts" ציין Dave Mustaine כי הוא מעוניין בקיום סדרת מופעים נוספת של "The Big Four" שתכלול את ארבעת הלהקות הגדולות בת'ראש מטאל : "Metallica", "Slayer", "Megadeth" ו- "Anthrax". דייב אף שכלל את הרעיון וציין שהוא חושב על מופע בו ארבעת הגדולות בת'ראש יעבירו את הלפיד לארבע להקות חדשות עכשוויות במסגרת ההופעה, אך לא ציין במפורש אילו ארבע להקות יהיו ראויות מבחינתו לקבל את התואר. מאסטיין מודע לכך שהדבר יהיה בעייתי מהצד של "Slayer" שסיימו את סיבוב הפרידה שלהם בשנת 2019, אך לא אומר נואש על הרעיון.

 

האם זה הסוף להופעותיו בארה"ב? Elton John נתן את ההופעה האחרונה שלו מבין שלוש בארה"ב, במסגרת סיבוב ההופעות "Farewell Yellow Brick Road" באיצטדיון "Dodger" בלוס אנג'לס. הקונצרט שארך שלוש שעות כלל שיתופי פעולה עם Dua Lipa, Kiki Dee ו- Brandi Carlile. בקהל ניתן היה לראות ידוענים כמו Paul McCartney, Mick Jagger וג'וד לאו. ההופעה שודרה בלייב בערוץ "Disney+" וזמינה לצפיה בפלטפורמה.

 

להקת "Pantera" הכריזה על סדרת מופעים באירופה במהלך שנת 2023. כזכור בקיץ האחרון התבשרנו כי הזמר Phil Anselmo והבסיסט Rex Brown יוצאים לסיבוב הופעות בארה"ב תחת השם "Pantera", הראשון של הלהקה מזה 20 שנה. בהמשך פורסם כי Zakk Wylde יהיה הגיטריסט שיכנס לנעליו הגדולות של Dimebag Darrell אשר נרצח בשנת 2004, כאשר המתופף Charlie Benante מלהקת "Anthrax" יחליף את Vinnie Paul Abbott, אשר גם הוא הלך לעולמו בשנת 2018. כעת אנחנו מתבשרים כי הלהקה תצא לסיבוב הופעות גם באירופה בחודשים מאי ויוני 2023. לרכישת כרטיסים (החל מהיום) לחצו כאן.

 

להקת "AC/DC" מוציאה לאור ספר חדש לרגל 50 שנות פעילות. הלהקה שהוקמה באוסטרליה ב-1973, הפכה לאחת הלהקות הפופולריות והנמכרות ביותר בתולדות הרוק. הספר שייקרא "AC/DC AT 50" נכתב על-ידי העיתונאי הקנדי מרטין פופוף יסכם את 50 שנות הפעילות שלה. פופוף יספק הצצה ייחודית על הקריירה של "AC/DC" מלהקת הפאבים של סידני ועד למפלצת האיצטדיונים. הספר יכלול תמונות, פוסטרים של הופעות, שרוולי תמונות בגודל 7 אינץ', כרטיסים ועוד. הספר יצא לאור ב- 7 למרץ 2023.

 

להקת "Rammstein" יוצאת עם וידאו קליפ אפי חדש שנראה כמו המשך ישיר לזה של "Deutschland". הפעם מדובר ב- "Adieu" - השיר האחרון מתוך האלבום "Zeit", אלבומה השמיני של הלהקה שיצא לאור מוקדם יותר השנה. להוצאת הקליפ קדמה סידרת טיזרים שאחד מהם הציג כספת שעליה כתוב "MUTTER-22" - עובדה שהעלתה בקרב המעריצים תהיות האם יש קשר לאלבום האולפן השלישי והאייקוני שלהם "Mutter", שיצא במקור בשנת 2001.

 

מה הולך פה??? אם חשבתם שהקליפ של "Rammstein" מטורף, קבלו את זה... הקליפ לשיר החדש של Tommy Lee כולל קסדות דילדו, קמינים אוכלי אדם, ציצי-בייס דרום, נחש גדול שיוצא מהמכנסיים של לי (התייחסות לאיבר המין שלו), גוף ערוף ראש זוחל על הרצפה, תמונה מורכבת מציצים (כן, עוד ציצים), וערימה גדולה של גופות...

 

סוף, סוף!!! הקופסא המיוחלת של אלבומי "Black Sabbath" מתקופת Tony Martin תצא במהלך שנת 2023. כזכור, טוני מרטין היה עם "Black Sabbath" בין השנים 1987 - 1991, ואז שוב בין 1993 - 1997. הוא הקליט עם הלהקה חמישה אלבומים: The Eternal Idol (1987), Headless Cross (1989), Tyr (1990), Cross Purposes (1994), ו- Forbidden (1995). כבר שנים שהמעריצים מחפשים בנרות את האלבומים, אך לא רק שהוצאתם המחודשת מתעכבת, אלא שלא ניתן למצוא אותם אפילו בפלטפורמות הסטרימינג למינהן. בראיון שהעניק מרטין השבוע ל- "The Metal Voice", הוא סיפר שסוף סוף ההוצאה המיוחלת הזאת הולכת לקרות במהלך שנת 2023.

 

סולן להקת "לד זפלין", Robert Plant, הדהים את המעריצים כשהופיע בערב שירה בבר באברדין, סקוטלנד. הזמר האגדי הגיע לעיר להופעה עם להקתו החדשה "Saving Grace". אחרי ההופעה הוא הגיע לבר מקומי ברחוב סילבר נורת' ולשמחת הקהל המקומי ששהה במקום אחז במיקרופון ונתן "הופעה בהפתעה". לא זו בלבד, אלא שפלאנט נשאר אחרי ההופעה בבר כדי להאזין לאנשים שעלו לבמה אחריו. רוברט הקים את "Saving Grace" בשנת 2019 יחד עם טוני קלסי, הגיטריסט מאט וורלי, הזמרת סוזי דיאן ונגן כלי ההקשה אולי ג'פרסון.

 

בראיון שהעניק השבוע ל- RockFM הספרדי, דחה הזמר Ian Gillan כל אפשרות לאיחוד של "Deep Purple" עם הגיטריסט Ritchie Blackmore וציין כי זה יהיה לחלוטין "חסר כבוד" להרכב הנוכחי של הלהקה. גילאן סיפר שכשהגיע ללהקה בשנת 1969 הוא הסתדר ממש טוב עם בלאקמור, הוא היה השותף שלו לחדר והם נהגו לחגוג יחד. הוא ציין שיש לו הרבה זיכרונות פנטסטיים של ריצ'י כנגן גיטרה נהדר, אבל עם השנים משהו השתנה בריצ'י וגם ביתר חברי החהקה, הכימיה האנושית כבר לא היתה בדיוק אותו הדבר, כך שקשה לחשוב על איחוד איתו.

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page