top of page

חדשות השבוע במוזיקה 6.11.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 6.11.22

 

לאחר שבספטמבר להקת "Walkways" הוציאה שלושה שירים אקוסטים ל-YouTube במסגרת "Metal Unplugged", פרוייקט בהפקת המועדון "הצוללת הצהובה" בירושלים. השבוע הם משחררים את השיר "Bone Deep", השיר השלישי שבוצע בפרוייקט, בפלטפורמות הסטרימינג השונות ואתם כמובן חייבים להאזין לדבר הנפלא הזה !!!

להאזנה ב: Spotify, Apple Music


 

אגדת המטאל הבריטיות "Judas Priest" התאחדה עם הגיטריסט לשעבר K.K. Downing והמתופף לשעבר Les Binks במסגרת טקס ההכתרה שלהם בהיכל התהילה של הרוקנרול בלוס אנג'לס. זו היתה ההופעה הראשונה של K.K. Downing עם הלהקה מזה 13 שנים והופעתו הראשונה של המתופף Les Binks מזה 43 שנה!!! על הבמה היו שלושה גיטריסטים ושי מתופפים כשהלהקה מנגנת שלושה מהמנוני ההיכר שלהם: You've Got Another Thing Coming", Breaking The Law" ו- "Living After Midnight".

 

המולטיאינסטרומנטליסט, המוזיקאי והמפיק Steven Wilson קיבל את המפתחות ל- "November Rain" האגדי.

אחת מבלדות הרוק העוצמתיות ביותר בכל הזמנים מקבלת מכפיל אקסטרווגנטי!! לכבוד המארז החגיגי שהלהקה מקדמת, השיר קיבל הוצאה מחודשת. הסמפלים של כלי התזמורת הוחלפו בהקלטה חדשה של תזמורת המורכבת מ-50 נגנים והשיר עבר MIX מחדש ע"י סטיבן ווילסון. אתם מוזמנים להאזין לבלדה האגדית כאן.


 

קצת יותר משנה מאז האלבום האחרון "Brighten" של Jerry Cantrell, המוזיקאי הוותיק והמרגש משחרר וידאו קליפ לשיר "Prism of Doubt". כזכור, באלבום הזה משתתפים מספר דמויות מובילות בעולם המוזיקה כמו Duff McKagan, Greg Puciato, Gil Sharone, Joe Barresi ועוד.


 

סינגל חדש וראשון מתוך אלבום סולו שבדרך לאבי בללי, סולן "נקמת הטרקטור". את האלבום הפיק מוזיקלית אודי תורג'מן, ועל השיר כתב אבי בללי כך: "נושא ההגירה הגלובלית הוביל אותי למחשבות בתוך היצירה, והחיים האישיים שלי, השיר “המהגר" נולד מדיווחים קשים על גורלם של פליטים בעולם. ה"הגירה" (הזמנית) מלהקתי ב33 השנים האחרונות - נקמת הטרקטור והחיים בכלל גם הם התנקזו תחת ההגדרה הזו".

 

עיר הולדתו של Neil Peart, "סנט קתרינס", אונטריו, הזמינה אמן ליצור שני פסלי ברונזה לזכרו והנצחתו של המתופף האגדי של להקת "Rush". הפסלים יוצבו לצד ביתן מיוחד שנבנה ב- "Lakeside Park" שבעיר - הפארק שהיווה השראה לשיר בעל אותו השם אותו כתב פירט לאלבום "Caress Of Steel" משנת 1975. אחד הפסלים, שיתנשא לגובה של כ-12 מטרים, מתאר את פירט כאמן ומשורר צעיר בשנות ה-70, אוחז בספר ובמקלות תיפוף. הפסל השני יציג את פירט מבוגר יותר, לצד מערכת התופים שלו ומציע את מקלות התיפוף שלו לעוברים והשבים. חלק מהמצלתיים הישנים והפגומים של פירט יומסו וישולבו בתוך הפסלים. יצירת הפסלים מותנית בגיוס מיליון דולר. תרומה למטרה זו יכולה להתבצע בכתובת stcatharines.ca/neilpeart.

 

הגיטריסט Richie Sambora רמז השבוע על איחוד עם להקתו "Bon Jovi" במסגרת פסטיבל "גלסטנברי" שיערך בשנה הבאה. סמבורה ציין שחברי הלהקה "מדברים קצת" על הרעיון. כזכור, סמבורה עזב את הלהקה ברוח טובה בשנת 2013 אך הצטרף אליה בטקס הכניסה ל"היכל התהילה של הרוק'נ'רול" בשנת 2018.

 

קרע בעור התוף של הזמר Josh Kiszka הביא את להקת "Greta Van Fleet" לדחות את הופעותיה בארה"ב. קישקה הודיע על הפציעה ברשתות החברתיות במהלך חודש אוקטובר ואמר כי שלושת ההופעות הקרובות של הלהקה ידחו לתאריכים מאוחרים יותר. כעת, הלהקה מודיעה כי היא דוחה גם את ארבעת ההופעות הנותרות של סיבוב ההופעות שלה בצפון אמריקה.

 

הזמר Ozzy Osbourne סתם את הגולל על "Black Sabbath" באופן סופי. כחלק מסדרת Ozzy Speaks שלו ב- Sirius XM הוא נשאל על ידי המנחה אם הוא חשב לעבוד עם Tony Iommi שוב בעתיד כחלק מ- "Black Sabbath". אוזי ציין שלא עוד "בלאק סאבאת'" וכי לא היה רוצה לעשות עוד מאותו דבר באותו פורמט. עם זאת אוזי ציין שהיה שמח לעבוד עם כל אחד מחבריו ללהקה אבל בנפרד. הוא הוסיף ואמר שהדבר העצוב בסיבוב ההופעות האחרון של הלהקה - The End היה חסרונו של המתופף Bill Ward. וכי הוא דיבר איתו מאז והוא בסדר.

אם כבר הזכרנו את Ozzy Osbourne אז השבוע הוא ציין שאינו רוצה ששחקן מפורסם כמו ג'וני דפ יגלם את דמותו בסרט הביוגרפי על מערכת היחסים בינו לבין אשתו שרון אוסבורן. הסרט שנמצא בפיתוח, יתמקד במערכת היחסים של בני הזוג משנת 1979 עד 1996. בזמנו, שרון אמרה שהיא לא רוצה שזה יהיה משהו כמו הסרט הביוגרפי המצליח הגדול של "קווין" "רפסודיה בוהמית".

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page