top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

חדשות השבוע במוזיקה 24.7.22

מקבץ חדשות המוזיקה לשבוע שמתחיל ב- 24.7.22.


 

הזמר David Lee Roth שיתף השבוע את המעריצים בשיר מחווה ללהקתו "Van Halen". בשיר "Nothing Could Have Stop Us Back Then Anyway", הוא מסתכל אחורה בנוסטלגיה על ימיו בוואן הלן, עם מילים כמו: “We laughed, we cried, we threw the television off that balcony,”. השיר הוקלט בשנת 2007 עם הגיטריסט John 5 והמתופף Gregg Bissonette לאלבום שמעולם לא יצא והקליפ כולל קטעים מצולמים מימי "ואן הלן" שלא נראו בעבר.


 

זוכרים את "Bush" אז הם חוזרים עם אלבום תשיעי ועם סינגל חדש ומדהים בשם "More Than Machines". האלבום החדש של הלהקה יקרא "The Art Of Survival" ויצא לאור ב- 7 באוקטובר. הסולן Gavin Rossdale ציין שהשיר עוסק בשלושה נושאים: הפגיעה בזכויות נשים, הרס כדור הארץ, בינה מלאכותית ועולם של רובוטים שיחליפו אותנו.


 

גם "Sammy Hagar and the Circle" הודיעו ​​על יציאת אלבום האולפן השני שלהם - "Crazy Times" ושחררו את שיר הנושא כסינגל הראשון מתוכו. הסופרגרופ הכולל את Sammy Hagar, Michael Anthony, Jason Bonham ו- Vic Johnson הקליטו את האלבום את האלבום שייצא ב- 30 בספטמבר בנאשוויל במהלך הקורונה ומכאן גם שיר הנושא וכותרת האלבום.


 

להקת "Deep Purple" הודיעה שהגיטריסט Steve Morse יפרוש מהלהקה, לאחר שליווה אותה במשך יותר מרבע מאה.

הנסיבות האישיות של סטיב אי אפשרו לו להתחייב ללוח הזמנים של הלהקה לאורך 2022 ואילך והוא גם לא ההגיע להופעה האדירה שנערכה בארץ ב- 22.5.22. לפני כמה חודשים, סטיב שיתף בגלוי את מעריצי הלהקה בעובדה שאשתו, ג'נין, נאבקת בסרטן וציין שהוא "פשוט חייב להיות שם איתה". מאז שהצטרף ללהקה בשנת 1994, סטיב כתב והקליט שמונה אלבומי אולפן עם הלהקה.


 

חמישה חודשים מאז יצא האלבום "Unlimited Love", הכריזה "Red Hot Chili Peppers" על אלבום חדש בשם "Return Of The Dream Canteen" שיצא ב- 14 באוקטובר. כזכור, עם יציאת האלבום הקודם, ציין Anthony Kiedis שהלהקה הקליטה קרוב ל- 50 שירים יחד עם המפיק ריק רובין ושיש להם תכניות להוציא אותם לאור בעתיד הקרוב. אז הנה, זה קורה מוקדם מהצפוי, תרשמו ביומנים...


 

באי פסטיבל הפולק בניופורט זכו לרגע היסטורי ומרגש במיוחד. הזמרת והיוצרת Joni Mitchell הופיעה שם את הופעתה המלאה הראשונה מזה כ-22 שנה. כזכור, לפני כשבע שנים עברה הזמרת אירוע מוחי אשר לאחריו לא היה ברור מה עתידה המוזיקלי. ההופעה הזאת מהווה סגירת מעגל לאחר 55 שנה, שכן מיטשל הופיעה בספטיבל ניופורט לראשונה בשנת 1967 בהופעה היסטורית וחושבה לקריירה שלה.


 

האם איחוד של "The Kinks" נראה באופק? Dave Davies חשף בריאיון השבוע שהוא אופטימי לגבי איחוד בעתיד הקרוב. הוא ציין שהוא מקווה שהלהקה תחזור לעבוד יחד לרגל יום השנה ה-60 ללהיט הראשון שלהם "You Really Got Me" שיצא בשנת 1964. למרות שהלהקה מעולם לא התפרקה באופן רשמי לאחים דייב וריי דייויס הייתה מערכת יחסים קשה לאורך השנים.


 

גם להקת "Pulp" רומזת על איחוד קרוב. סולן הלהקה Jarvis Cocker ציין שהלהקה תתאחד בשנת 2023 והעלה לאינסטגרם סרטון בן 15 שניות שנשא את הכיתוב "What exactly do you do for an encore?" המתכתב עם אלבומה המוצלח של הלהקה "This Is Hardcore" שחוגג בקרוב 25 שנה. מתופף הלהקה Nick Banks אימת גם הוא את הדברים וציין שחדשות נוספות יגיעו בקרוב.


 

אין צפי לחזרתו של Neil Young לבמות. יאנג ציין בתגובה לשאלת מעריץ בנוגע להשתתפות בקונצרט הצדקה Farm Aid לשנת 2022: "אני עדיין לא מוכן לזה. אני לא חושב שזה בטוח במגיפה... אני מתגעגע לזה מאוד". כידוע, יאנג היה שותף להקמת קונצרט הצדקה השנתי לתמיכה בחקלאים אמריקאים, אך גם בשנה שעברה לא השתתף בו עקב חששות מתמשכים לגבי מגיפת הקורונה. ה- Farm Aid יתקיים השנה ב-24 בספטמבר בצפון קרוליינה וביןם האומנים המשתתפים בו ניתן למנות את ווילי נלסון, ג'ון מלנקמפ, דייב מתיוס, טים ריינולדס, שריל קרואו ועוד.

 

מה עובר על "Rage Against The Machine" בהופעות האיחוד שלהם? לפני כשבועיים דיווחנו לכם כיצד במהלך הופעת הלהקה בוויסקונסין הזמר Zack De La Rocha נחבל ברגלו, אז השבוע היה זה תורו של הגיטריסט Tom Morello. אחד המאבטחים "תיקל" אותו והעיף אותו מהבמה, בטעות, לאחר שמעריץ נלהב ניסה לעלות לבמה והמאבטח, בעל עודף המוטיבציה, ניסה לעצור אותו.


 

הגיטריסטית והמוסיקאית המפורסמת Nita Strauss ששנים מופיע בהרכב של Alice Cooper נראה שבמקביל לקריירת הסולו שהיא מפתחת בימים אלה היא גם מחליטה לשנות כיוון. ניטה הודיע לפני שבוע לקהל המעריצים שלה שהיא עוזבת את אליס קופר ויוצאת לדרך חדשה. היא הדגישה שאין לה בעיות בריאותיות או שהיא בהריון אלא פשוט שינוי. זמן קצר לאחר ההודעה ראינו אותה מופיעה בהרכב של זמרת הפופ המפורסמת Demi Lovato שהתארחה בתוכנית של Jummy Kimmel עם השיר "SUBSTANCE" !! רוקנרול !!



 

גיטריסט ה"פו פייטרז" Chris Shiflett הוציא לאור סינגל חדש בשם 'Long, Long Year'. הרצועה הוקלטה בנאשוויל, טנסי, והיא כוללת בין היתר את הבסיסט ג'ק לורנס (The Raconteurs) והמתופף ג'וליאן דורו (Eagles of Death Metal, The Whigs). שיפלט ציין שהשיר נוצר יחד עם עוד חומרים שכתב לראשונה מאז אלבומו האחרון "Hard Lessons" משנת 2019, במהלך סגרי הקורונה.


 

זה לקח רק 36 שנים אבל סוף סוף "Metallica" שחררה וידאו קליפ לשיר הענק "Master Of Puppets". השיר מגיע אחרי הפריצה המחודשת שחווה דרך הסדרה הפנומנאלית "Stranger Things". הוידאו קליפ שמראה את מילות השיר משולב עם תמונות וסרטונים "מוזרים" אבל זה כל כך כיף לראות וידאו קליפ חדש לקלאסיקה ענקית.



 

גם "Ghost" משחררת קליפ חדש לשיר "Spillways" הלקוח מאלבומה האחרון "Impera" שיצא לאור ב- 11 למרץ 2022. זה הסינגל הרביעי שמשוחרר האלבום המצוין


 

זמר "ג'ודאס פריסט" בעבר והזמר של "קיי. קייז פריסט" בהווה Tim "Ripper" Owens הוציא את הקליפ הרשמי לשיר הסולו החדש שלו "Embattled". הרצועה, תופיע ב-EP שאוונס אמור לשחרר בקרוב במסגרת קריירת הסולו שלו, הראשון מאז "Play My Game" שיצא בשנת 2009. בפרוייקט משתתפים Nick Bellmore ו- Charlie Bellmore בגיטרות ו- Chris Beaudette בבס.


 

עוד לא נרגענו מהסינגל החדש והמצוין של "King's X", הראשון שלהם מזה 14 שנה מתוך אלבום חדש שבדרך שמתוכנן לצאת ב- 2 לספטמבר 2022, והנה אנחנו מקבלים את הסינגל השני "Give It Up". עכשיו כלשנותר הוא לאחל החלמה מהירה לגיטריסט Ty Tabor שאובחן לאחרונה כחולה במחלה קשה, דבר שהביא לדחייתו של סיבוב ההופעות האירופאי שהיה אמור להתחיל בספטמבר.


 

גם "Lamb of God" הוציאו את שיר הנושא האכזרי מאלבומם "Omens" הצפוי לצאת ב- 7 לאוקטובר. השיר כולל שיתוף פעולה עם חברים בהרכבים "Body Count", "Cold Cave", "H20" ו- "Youth Code".


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page