top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

Whitesnake - Come an' Get It

פינה בקטנה...


האלבום "Come an' Get It" הרביעי במספר של "Whitesnake" שוחרר ב- 6 לאפריל 1981.


באופן מדהים זה האלבום של הלהקה אשר הגיע למקום הגבוה ביותר במצעד הבריטי, כשהוא אפילו עוקף את האלבום "1987". כנראה שהאנגלים האלה "אניני טעם" ומעדיפים את הבלוז-רוק השורשי, מאשר להיטי הייר מטאל "מתקתקים".


זה האלבום השני של הלהקה בהרכב הקלאסי שלה הכולל 3/5 של להקת האם "Deep Purple", עםDavid Coverdale, Ian Paice, Jon Lord, Bernie Marsden, Micky Moody ו- Neil Murray. מי שהיה אחראי על ההפקה הוא מפיק העל Martin Birch, מה שמבטיח תוצר מוגמר ברמה הפקתית גבוה ביותר.

(Photo: Fin Costello)


הרצועות באלבום כוללות שילוב של שירי בלוז קצביים באוקטן גבוה, רצועות הארד רוק קלאסי ובלדות בלוזיות ממיסות.


קוברדייל מעלה כאן הילוך ואחראי באופן בלעדי על כתיבה והלחנה של 4 מתוך 10 השירים באלבום, אבל שלא תבינו לא נכון, הוא שותף גם לכתיבת 6 השירים האחרים.


את השיר "Don't Break My Heart Again" כתב קוברדיל בעקבות התפרקות חיי הנישואין שלו. מדהים לחשוב שסולו הגיטרה של ברני מרסדן הוקלט בטייק הראשון. הגיטריסט דאג אולדריך (שניגן עם הלהקה בין השנים 2003 ל -2014) ציין שזה אחד משירי "וויטסנייק" האהובים עליו. השיר שוחרר כסינגל המוביל עוד לפני הוצאת האלבום, במרץ 1981.


האלבום כולל כמה שירים בלתי נשכחים של הלהקה, ביניהם שיר הנושא, "Come an' Get It" שנפתח עם התיפוף העוצמתי והמדויק של Ian Paice שממש מחזיק את השיר, "Would I Lie to You" שמהווה מעין המשך ישיר שלו הן מבחינת המילים והן מבחינת המקצב, "Hot Stuff" המהיר והבלתי אופייני לאותה תקופה של הלהקה, "Girl" שנשמע כמו "האחות הצעירה" של השיר "Sail Away" של להקת דיפ פרפל, "Till the Day I Die" שאנחנו מוכנים להמר ש- Mark Knopfler הושפע מנגינת הגיטרה שבו בשיר "The Man's To Strong" מהאלבום "Brothers in Arms" וכמובן "Hit an' Run" ו- "Child of Babylon" שמבחינתנו מהווה את אחד מהשיאים של האלבום.


אז בואו להאזין לקוברדייל וחבריו בתקופה הקלאסית שלהם. לקול המדהים והעמוק של David Coverdale, לפני הצרידות והניתוח, לצליל ההאמונד המענג של Jon Lord, לתיפוף המדויק והעוצמתי של Ian Paice ולדאבל גיטר של Bernie Marsden ו- Micky Moody.


להאזנה לאלבום: Spotify, Apple Music.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

137 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page