top of page

חדשות השבוע במוזיקה 14.08.22

מקבץ חדשות המוזיקה לשבוע שמתחיל ב- 14.8.22.


 

סיבוב ההופעות המשותף (הקצר) של "Korn" ו- "Evanescence" נפתח ב- 16 לאוגוסט וצפוי להימשך עד ה- 16 בספטמבר. כבר בלילה הראשון זכו המעריצים לדואט משותף של Amy Lee ו- Jonathan Davis לשיר "Freak on a Leash" מתוך האלבום "Follow The Leader" שחגג אתמול יומהולדת.


 

להקת "Red Hot Chili Peppers" משחררת את הסינגל הראשון מתוך אלבום חדש בשם "Return Of The Dream Canteen" שאמור לצאת ב- 14 באוקטובר. השיר "Tippa My Tongue" נשמע כמו "RHCP" הקלאסית ומעורר ציפיה לאלבום הקרב ובא. "Return Of The Dream Canteen" יהיה האלבום השני של ה"צ'ילי פפרס" בשנת 2022 לאחר יציאתו של "Unlimited Love" בחודש אפריל. זהו גם אלבום האולפן השני של הלהקה מאז שובו של הגיטריסט John Frusciante.


 

לזה לא ציפינו... הרכב המוזיקה האלקטרונית המצליח "Infected Mushroom", משחרר גירסת כיסוי ללהיט האגדי "Black Velvet" של Alannah Myles משנת 1989, יחד עם לא אחרת מאשר הכוכבת ושופטת "הכוכב הבא" נינט טייב. מדובר בשיר נוסף מתוך האלבום "IM25" של "אינפקטד מאשרום" שאמור לצאת בקרוב.


 

הזמר והפאנק Billy Idol משחרר את שיר הנושא מתוך ה-EP הקרוב שלו "The Cage" אשר אמור לצאת ב- 23 בספטמבר ולכלול ארבעה שירים. ה- EP מהווה המשך ישיר למיני אלבום הקודם בשם "The Roadside" שיצא בשנה שעברה.


 

סולן ומייסד להקת "מטאליקה", James Hetfield ואשתו מזה יותר משני עשורים, מתגרשים. ג'יימס הגיש בקשה לגירושין מפרנצ'סקה הטפילד בקולורדו. הוא פגש את פרנצ'סקה בשנת 1992 והם נשואים מאז 1997. לשניים שלושה ילדים קאלי, 20, מרצ'לה, 16 וקסטר, 18. במאי האחרון, הטפילד פרץ בבכי במהלך הופעה של להקתו בברזיל והודה בפני הקהל שהוא מרגיש קצת חסר ביטחון". הוא היה גלוי לגבי המאבקים שלו בהתמכרות, חרדה והערכה עצמית נמוכה, תוך שהוא מתיין את הקשיים שיש לו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של "מטאליקה". עכשיו נותר רק לקוות שהוא יצא מהמשברים הללו במהירות.


 

הבסיסט "המפוטר" David Elfson והזמר Jeff Scott Soto מכריזים על אלבום חדש בשם "Vacation In The Underworld" שאמור לצאת ב- 7 לאוקטובר. האלבום שהופק על ידי כריס קולייר כולל אחד עשר רצועות ושלוש קטעי בונוס. האלבום גם כולל הופעות אורח של Giada Jade Etro מלהקת הפאוור מטאל האיטלקית "Frozen Crown" בשיר "The Day Before Tomorrow", כמו גם Steve Conley ו- Ken Mary מ- "Flotsam and Jetsam" שמתארחים בשיר הנושא "Vacation In The Underworld". שיתוף הפעולה בין השניים החל עוד במרץ 2021, כחודשיים לפני שהבסיסט לשעבר של "Megadeth" מצא את עצמו מסובך בשערוריית סרטוני הסקס. - אלפסון וסוטו הודיעו שהם שיתפו פעולה בכמה חומרים חדשים תחת הכינוי ELLEFSON-SOTO ושחררו קאבר מוצלח לקלאסיקה "Swords & Tequila" של להקת "Riot".


 

כמו שכבר פרסמנו כאן, אלבומו הקרוב של "נסיך האופל", "Patient Number 9", כולל כמה גיטריסטים מהשורה הראשונה בתולדות הרוק - Eric Clapton, Jeff Beck, Tony Iommi, אבל האם ידעתם ש- Ozzy Osbourne ניסה לגייס גם את Jimmy Page לאלבום? אוזי רצה להפוך את אלבום הסולו ה- 13 שלו למפגש אדיר של כשרונות מוזיקליים. בראיון למגזין "Metal Hammer" אוזי שהוא פנה לגיטריסט "לד זפלין", Jimmy Page, בבקשה להשתתף באלבומו הקרוב, אך זה פשוט סינן אותו. לאוזי לא היה ברור אם פייג' לא היה מעוניין או שהוא איבד את הטלפון שלו כי פייג' פשוט לא הגיב לבקשתו.


 

הסולן Steve Grimmett אשר הוביל את להקת "Grim Reaper", מת בגיל 62. סטיב הוביל את להקת ההבי מטאל הבריטית משנת 1982 - אז החליף את הזמר הקודם Paul DeMercado והוציא לאור את אלבום הבכורה של הלהקה "See You In Hell". הוא היה חלק מהלהקה עד לפירוקה בשנת 1988, כאשר בשנת 2006 הוא החזיר אותה לפעילות תחת הכינוי "Steve Grimmett’s Grim Reaper".


 

שני החברים הנותרים ב- "Depeche Mode" מרטין גור ודייב גאהאן משתפים תמונה חדשה שלהם מהאולפן. הסולן דייב גאהאן וכותב השירים הראשי של הלהקה מרטין גור העלו לאינסטגרם תמונה שלהם באולפן ההקלטות לצד הכיתוב: “Finding stability in what we know and love, and focusing on what gives life meaning and purpose”. התמונה שותפה חודשים ספורים לאחר שהחבר המייסד והקלידן, אנדי פלטשר מת, בגיל 60. פלטשר היה חבר בלהקה במשך יותר מארבעה עשורים מאז יציאת אלבום הבכורה שלהם "Speak & Spell" בשנת 1981.


 

סיבוב ההופעות המשותף ל- "Motley Crue" ו- "Def Leppard" מסתמן כאחד הרווחיים השנה, עם הכנסות של כ- 5 מליון דולר להופעה אחת בלבד. סיבוב ההופעות שהחל בחודש יוני כלל עד כה 26 הופעות ונותרו עוד 10 הופעות עד לסיום, כלומר הלהקות אמורות לגרוף סכום פנטסטי של כ- 200 מליון דולר. בסיבוב משתתפים גם "Poison" ו- "Joan Jett & the Blackhearts".


 

מה זה???? "Jane’s Addiction" מכריזים על שובו של הבסיסט המקורי Eric Avery ומרמזים על הקלטות חדשות יחד?

עוד באפריל 2022, סולן הלהקה, Perry Farrell, הביע את תקוותו ש- "Jane's Addiction" תחזור להקליט מוזיקה חדשה יחד בשנת 2022 והנה זה כנראה קורה. הלהקה שיתפה בחשבון הטוויטר שלה (17 באוגוסט) סרטון חדש בן 10 שניות, שהראה את Farrell ו- Avery עובדים על מוזיקה חדשה באולפן.


 

עוד לא יבשה הזיעה מפסטיבל "2022 Wacken Open Air" ולהקת "Iron Maiden" כבר שוברת שיאים. בתוך 6 שעות מרגע פתיחת מכירת הכרטיסים להופעתה בפסטיבל בשנת 2023 נמכרו כל הכרטיסים להופעה. בעקבות הסולדאאוט המדהים הנהלת הפסטיבל שחרר את ההודעה הבאה:

Metalheads!

We absolutely cannnot believe what just happened: The Wacken Open Air 2023 is completely sold out after a record time of 6 hours - all tickets are sold out!


 

להקת "Jinjer" תגיע להופעה נוספת בישראל שתיערך במועדון ה"בי-סייד" ב- 6 לאוקטובר. כזכור, הלהקה האוקראינית לא יכלו לעזוב את ארצם מאז פרוץ המלחמה, עקב הצו שמנע יציאה של גברים עד גיל 60 מהמדינה. לאחרונה קיבלו חברי הלהקה אישור מיוחד לצאת את אוקרינה וישראל הינה אחד היעדים שהלהקה מתכוונת להופיע בהם לאחר "הסגר" שנכפה עליה. הכרטיסים המוזלים לממהרים כבר נמכרו ויש לנו תחושה שההופעה הזאת הולכת לכיוון סולדאאוט מהיר.


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page