top of page

חדשות השבוע במוזיקה 26.03.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 26.03.23

 

אחרי שמכרו באופן מיידי את המופעים האינטימיים המתוכננים מבלי לשחרר אפילו שיר אחד, "Empire State Bastard" חשפו רשמית את סינגל הבכורה האינטנסיבי "Harvest". מדובר בפרויקט הצד החדש של Simon Neil ו- Mike Vennart מ- "Biffy Clyro" שמציג גם את Dave Lombardo האדיר על התופים.

 

להקת "Metallica" מוציאה לאור את הסינגל הרביעי מתוך האלבום "72 Seasons". בעקבות Lux" Æterna," "Screaming Suicide ו- "If Darkness Had A Son", "מטאליקה" חושפת את שיר הנושא מאלבומם הקרוב "72 Seasons". הקטע הת'ראשי והמורכב מגלם בתוכו את כל מה ששהסולן James Hetfield הסביר על הרעיון מאחורי השיר שכותרתו מתייחסת ל- 18 השנים הראשונות לחיינו שיוצרות את האני האמיתי או השקרי שלנו. הרע מוקדם יותר השבוע, הבסיסט Robert Trujillo ציין שמה שעבר על James Hetfield בשנים האחרונות הפך את "72 Seasons" לעוצמתי יותר כשהוא מצהיר שזה הולך להיות אחד האלבומים היותר חשובים ש"מטאליקה" יצרה אי פעם.

 

הפרוייקט "Puscifer" של Maynard James Keenan משחרר אלבום רמיקס חדש "Existential Reckoning: Rewired". כזכור, בחודש ינואר הלהקה שחררה סינגל ראשון וקליפ חדש מהאלבום - גרסה של Carina Round ל- "A Singularity" אותו הקדיש Keenan לכלבתו MiHo.


להאזנה לאלבום: Spotify

 

המתופף Matt Cameron מכחיש בסטורי שהעלה לאינסטגרם את השמועות שהוא מועמד לתפוס את מקומו של Taylor Hawkins ב- "Foo Fighters". השמועות החלו להתגלגל בעקבות דיווח של "The Sun" הבריטי על-כך שהמתופפים Atom Willard (לשעבר "Angels & Airwaves") ו- Matt Cameron (מלהקות "Pearl Jam" ו- "Soundgarden") נכחו בחזרות בסטודיו "606" של Dave Grohl.

 

ואם כבר הזכרנו את Taylor Hawkins אז אי אפשר שלא להתייחס למופע המטורף שנערך לזכרו, ביום רביעי במועדון ה"רידינג 3". ארבע שעות (!!!) של מוזיקה שהוקדשו לזכרו של המתופף בשיתוף כל-כך הרבה כישרונות ובחסות Foo Fighters Israel.

וגם בבלגיה ערכו השבוע מופע מחווה לטיילור עם לא פחות מ- 100 מתופפים ניגנו לזכרו את "My Hero" עם להקת הרוק הבלגית "Black Box Revelation". המחווה נערכה באולם "Sportpaleis Antwerp", המקום האחרון בבלגיה בו טיילור הוקינס ניגן עם ה"פו פייטרס" לפני מותו.

 

טוב אז יש כבר חמישיית גמר ל- "Wacken Metal Battle Israel". חמש להקות אדירות מסצינת המטאל המקומית שיתחרו ראש בראש על כרטיס לפסטיבל "Wacken Open Air"! הגמר יתקיים ב- 27.5 במועדון הגריי בתל אביב ויתחרו בו:

ד. BRCDS

ה. Vessel

 

הזמר Blaze Bayley עבר התקפת לב בביתו, מצבו עדיין לא ידוע. בעמוד הפייסבוק שלו פורסם כי הוא מאושפז במצב יציב וממתין להחלטת רופאיו לגבי המשך הטיפול. כל הופעותיו של בלייז נדחו בשלב זה.

 

אחרי "Chickenfoot" ו- "The Circle", הבסיסט Michael Anthony מקים סופרגרופ חדש יחד עם הגיטריסט Phil X שניגן עם "Triumph" ו- "Bon Jovi" ועם המתופף John Douglas שניגן עם "Aerosmith". עדיין לא פורסם מי הזמר של ההרכב.

(Photo: Ultimate-guitar.com)

 

הזמר Bruce Dickinson מעלה מחדש את המופע "Concerto for Group and Orchestra" שכתב Jon Lord ללהקת "Deep Purple". הקונצרטים מבוצעים על ידי תזמורת סימפונית המורכבת מיותר מ-80 נגנים בניצוחו של פול מאן, חבר קרוב של ג'ון לורד. בין שירי "דיפ פרפל" שמנוגנים בחלקו השני של המופע, לאחר הקונצ'רטו ניתן למצוא את: "Perfect Strangers", "When A Blind Man Cries", "Smoke On The Water', "Hush' ו- "Pictures Of Home", ובנוסף דיקנסון מבצע בעיבוד תזמורתי חד את "Jerusalem" ו- "Tears Of The Dragon".

 

חשבתם ש- Ozzy Osbourne לא יופיע יותר? התגעגעתם לראות את "AC/DC" על הבמה? אז תכינו את המצלצלים שלכם ותפתחו יומנים. פסטיבל "Power Trip" הראשון הכריז על ההרכבים שיתארחו בו והיינו צריכים לשפש את העיניים, ויותצר מפעם אחת. הפסטיבל יתקיים ב- Empire Polo Club באינדיו, קליפורניה באוקטובר הקרוב, באירוע אפי שימשך שלושה ויכלול מופעים של "Guns N' Roses" ו- "Iron Maiden" ביום הראשון (יום שישי, 6 באוקטובר), "AC/DC" ו- Ozzy Osbourne ביום השני (שבת, 7 באוקטובר), ו- "Metallica" ו- "Tool" ביומו השלישי של הפבטיבל (יום ראשון, 8 באוקטובר). כן, קראתם נכון. שש מהרכבי המטאל מהגדולים בכל הזמנים בסוף שבוע אחד. כרטיסים ברכישה מוקדמת יוצאים למכירה ביום חמישי, 6 באפריל. שימו לב אלו רא ההדליינרים של הפסטיבל וניתן רק לדמיין אילו להקות עוד יופיעו שם.

 

סנדק הגראנג' Neil Young וחברי ה- "Crazy Horse" מוציאים היום אלבום חדש בשם "All Roads Lead Home". החברים הוותיקים Young, Nils Lofgren, Ralph Molina ו- Billy Talbot הקליטו כל אחד שלושה שירים בנפרד ועם מוזיקאים שונים. האלבום כולל גם את גרסת הסולו של יאנג ל-"Song of the Seasons" של "Barn". ההרכב הוציא את אלבומו האחרון, "World Record", בשנה שעברה. כמו כן, ב-2022, הם הוציאו גם את "Toast", אלבום ש-Neil Young הקליט עם "Crazy Horse" בשנת 2001 אך נגנז ל-20 שנה.

 

אירועי השבוע בשיתוף "Rocking Israel"

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page