top of page

חדשות השבוע במוזיקה 30.10.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 30.10.22

 

סינגל חדש ל- Avril Lavigne ו- YUNGBLUD. בלדה מתקתקה והרגשנית שמלווה גם בוידאו קליפ המציג את התספורת החדשה של אבריל מתבוננת בשמש בזמן ש- YUNGBLUD מסתובב בלונדון הקודרת, לפני שהם נפגשים בסוף לביצוע של השיר.


 

מכירים כבר את "Vended"? הלהקה בה שותפים שניים מבניהם של חברי "Slipknot"? אז יש להם סינגל חדש וקליפ חדש בשם "Overall". כוכבי המטאל הצעירים והמבריקים "Vended" הגיעו אפילו לשער של Kerrang! והם לא מתכוונים לעצור עד שיכבשו את עולם המטאל. סולן הלהקה גריפין טיילור הוא בנו של Corey Taylor, בעוד שאביו של המתופף סיימון קרהאן הוא שון ה"ליצן" - Shawn "Clown" Crahan.

 

להקת "Bring Me The Horizon" הוציאה את הפרק הראשון בסדרת סיבובי ההופעות החדשה שלהם "Post Human", המתעדת את סיבוב ההופעות המדהים והאחרון שלהם בארה"ב. בפרק הראשון (ששמו "The Gerard Way") רואים את הלהקה מתחילה את המופע העצום שלה בפסטיבל "Louder Than Life", את החוויות שעברו עליהם בניו יורק. אבל מה שיותר חשוב, אנחנו זוכים לראות את הלהקה עובדת על מוזיקה חדשה באוטובוס ההופעות שלהם.

 

בדצמבר הקרוב Neil Young יחגוג 50 לאלבום המופת שלו "Harvest" עם הקרנה עולמית של סרט דוקו שייקח אותנו אל מאחורי הקלעים של יצירת האלבום. הסרט שמשוחרר לראשונה צולם בשנת 1971 וכולל ביצועים וקטעי חזרות שטרם נראו לשירים "Heart of Gold", "A Man Needs A Maid", "Alabama", "Old Man" ועוד. בנוסף לסרט, אירוע ההקרנה יכלול הקדמה מאת Neil Young, שהוקלטה בלעדית לקהל בתי הקולנוע.

 

תפתחו את היומנים... "Suede" מגיעה בפעם השביעית לישראל!!!! ההופעה תיערך ב- 15 ליוני 2023 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. אם לשפוט מהופעתה האחרונה של הלהקה באמפיפארק ראשון לציון, הולך להיות פיצוץ ואם לעומת זאת נשפוט לפי הופעתה האחרונה של הלהקה בהיכל מנורה, אז קצת פחות כי הסאונד לא היה מדהים. כזכור "Suede" הוציאו ממש לאחרונה את אלבומם התשיעי והפשוט מצויין "Autofiction".

 

רק לא מזמן Iggy Pop חתם בלייבל "Gold Tooth Records" של המפיק Andrew Watt, והוא כבר משתף אותנו בסינגל חדש וראשון שכתב עבור הלייבל "Frenzy". מי שמתלווים אליו בשיר הם Andrew Watt עצמו בגיטרה וקולות רקע, Duff McKagan על הבס ו- Chad Smith על התופים.

 

השיר "Zombie" של ה- "Cranberries" נבחר ללהיט האירי הגדול בכל הזמנים על ידי מאזיני "RTÉ 2fm", כחלק מהקריאה של התחנה להרכיב את הפלייליסט האירי האולטימטיבי. שיר המחאה, שנכתב על ידי הסולנית המנוחה של הלהקה , Dolores O'Riordan, הוכתר לשיר האהוב ביותר על האומה האירית.

 

סינגל חדש ל- Noel Gallagher שמארח בו לא אחר מאשר Johnny Marr. זה השיר הראשון שמשחרר נואל מאז אלבומו האחרון "Who Built The Moon?" משנת 2017 ומהאזנה ראשונה ניתן כבר לשמוע כיצד הוא בחר להתנסות בז'אנרים אחרים. בשיר מתארח כאמור ג'וני מאר בגיטרה מובילה, אחד מהמוזיקאים שהשפיעו על נואל.

 

להקת "Metallica" ממשיכה להזין את "הקופסא השחורה" - The Metallica Black Box והפעם אוסף אומנות וירטואלי לאורך ההיסטוריה של הלהקה. התערוכה הוירטואלית בשם "The Art of Metallica" לוקחת את המעריץ לסיבוב נוסטלגיה בפרטי אומנות שונים הקשורים ללהקה, קישור לתערוכה.


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page