top of page

חדשות השבוע במוזיקה 13.08.23

מה זה??? "Guns N' Roses" הוציאו שיר חדש-ישן בשם "Perhaps". הדיבור על מוזיקה חדשה מאגדת הרוק הייתה שיחת היום מאז ש- Slash ו- Duff McKagan הצטרפו ללהקה בשנת 2016. לאף אחד לא היה ברור מדוע הלהקה מתרכזת אך ורק בהופעות ולא עובדת על חומר חדש. לפני שנתיים הלהקה הוציאה לאור את "Absurd" ובשנה שעברה את "Hard Skool", בשני המקרים לא מדובר בחומר חדש אלא בשירים ישנים שמעולם לא יצאו לאור באופן רשמי. כעת, יוצא שיר שבמקור הוקלט במהלך הסשנים של "Chinese Democracy" בשנת 2000, והודלף לרשת ב-2019. השיר נוגן בסאונדצ'ק של ההופעה בתל אביב ב-5 ביוני 2023. הוא הודלף והושמע אפילו בברים ברחבי ארצות הברית. מי שמתופף פה זה Brain שמתופף גם ב- "Chinese Democracy" וגם בשני הסינגלים האחרים שכבר יצאו "Absurd" ו- "Hard Skool". הואיל והשיר כבר הודלף הוחלט לשחרר אותו כשהסינגל הרשמי אמור לצאת ב- 27 לאוקטובר ויש הפתעה כי כבר יודעים שיהיה שם ביסייד עם שיר חדש נוסף בשם "The General". מעניין שכבר ביום הראשון מאז שהקליפ לשיר יצא הוא כבר עבר יותר ממיליון צפיות.


להאזנה: Spotify

 

"בוטן מתוק בקרקס" להקת הרוק הוותיקה והמוכרת בהובלת גדי אלטמן, חוזרת עם אלבום רביעי, חזק מתמיד, בשם "בוץ". האלבום החדש ילווה בהופעת השקה עם אורחים מיוחדים, שאוהבי רוק אמיתיים לא יכולים להפסיד והיא תערך ב- 25/8 ב"אוזן" בתל אביב. כרטיסים כאן:


להאזנה לאלבום: Spotify

 

הזמר Corey Taylor עם סינגל חדש שלישי בשם "Talk Sick" שמשוחרר כחודש לפני יציאת אלבום הסולו השני שלו "CMF2", שמתוכנן לצאת ב- 15 בספטמבר. קורי תיאר את השיר החדש כך: "הגיטרה החולה הזו, בהתחלה ניגנתי בה דרך רמקול בגודל של כוס קפה. זה גרם לה להישמע אלימה במיוחד. זה הרגיש כאילו עוקצים אותך דבורים לצלילי הסקס פיסטולס".

 

מי לדעתכם זמר הרוק הטוב בכל הזמנים? מגזין בילבורד פירסם אתמול את רשימת 50 זמרי הרוק הגדולים בכל הזמנים (זמרים וזמרות), ביניהים ניתן למצוא את Zack De La Rocha, Dave Grohl, Courtney Love, Serj Tankian, Paul McCartney, Chester Bennington, Ozzy Osbourne, Steve Perry, Chris Cornell, Axl Rose, Robert Plant, Freddie Mercury ועוד, כאשר בראש הרשימה ממוקם לא אחר מאשר Mick Jagger. בדברי ההסבר נכתב שאף אחד לא זז כמו ג'אגר. יש לו את הקול, הלוק, החוש האופנתי והכריזמה. הוא סולן הרוקנרול הגדול ביותר בלהקת הרוק הגדולה בעולם.

 

להקת "Alcatrazz" לא נחה לרגע... עוד לא נרגענו מהאלבום החדש "Take No Prisoners" והלהקה כבר משיקה סינגל חדש בשם "Sign Of The Cross" שלא נכלל באלבום.

 

להקת "Cannibal Corpse" מוציאה סינגל נוסף מתוך אלבום האולפן ה-16 שלה "Chaos Horrific" שאמור לצאת ב-22 בספטמבר.

 

להקת להקת "Imagine Dragons" שאמורה להופיע ב- 29 לאוגוסט בפארק הירקון בתל-אביב, קיבלה השבוע מכתב מ- Serj Tankian בו היא מתבקשת לבטל את הופעתה בספטמבר הקרוב באזרביג'אן. סרג' הידוע כאקטיביסט טען שהמשטר הדיקטטורי באזרביג'אן אחראי לרצח עם והוא יצא לרשתות החברתיות בבקשה לביטול ההופעה, לאחר שלטענתו מכתב פרטי שכתב ללהקה לא נענה.

(Photo: Kevin Winter / Rich Polk / Loudwire)

 

חדש! חדש! חדש!

להקת "Canine" שחררה השבוע סינגל חדש בשם "Vessels". השיר מדבר על התמודדות עם דיכאון, חרדה והתמכרות ועובר בין ההבנה שדיכאון היא מחלה לכל דבר אשר יכולה לכלות אותך בכל עת, ממש כמו סרטן,

לבין החיפוש הבלתי נגמר לקצת הקלה, שקט נפשי ומקום לקרוא לו בית. הלהקה הקדישה את השיר לאותם אנשים שמתמודדים עם המחלה ה״שקופה״ הזאת יום יום, שעה שעה.


 

להקת SHREDHEAD מוציאה קליפ חדש לשיר "Risk Of Rain". הלהקה עבדה על הקליפ עם Norbert Crowfield אשר במשך כחצי שנה תפס צילומים של טבע ונוף באי טנריף, והוסיף את הטאצ׳ שלו עד ליצירת הקליפ הסופי. מזכירים לכם ש- SHREDHEAD יופיעו ב- 24.8 ברידינג 3 שבנמל תל אביב. הלהקה גם מוסיפה לנו פרט טריוויה קטן ומציינת ששם השיר הוא סוג של טריביוט למשחק מחשב באותו שם, שכל חברי הלהקה שיחקו בו.

 

אם עשיתם את הטעות הפטאלית ולא הגעת למופע "The FINAL ROUND” של "Hotbox", אז יש לכם הזדמנות לכפר על-כך, כי הלהקה שחררה אתמול את המופע המלא ליוטיוב. הנה קבלו את הטירוף שהתחולל שם:

 

לפני 30 שנה, "Green Day" שינתה את פני הפאנק-רוק לנצח עם אלבומם המכונן, ופורץ הדרך "Dookie". כעת הלהקה מתחילה בחגיגות ה- 30 לאלבום "Dookie" ומוציאה לאור EP שכולל גרסאות דמו של השירים באלבום. זוהי רק ההתחלה, כי כדי לציין שלושה עשורים לאלבום המכונן, הלהקה תוציא לאור ב- 29 לספטמבר, גירסה מורחבת של האלבום הכוללת 4 דיסקים או 6 תקליטים שיכללו אאוטייקיים, דמואים וגרסאות הופעה.


להאזנה: Spotify

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page